|
killerofall12 Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 212 Wnplts: killerofal S |
ow ne he ik zit er net weer gaat de bel sorry mijn paue is voorbij ik ga weer laters |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Killer: ok dan nou, tot je volgende pauze dan maar?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Misschien toch maar in je blog vermelden dat het om 2 verschillende patienten gaat?  Iedereen denkt nu dat je de baby's eruit gehaald hebt door de buik te scheuren, haha  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, dat dacht ik ook  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ja, ik eerst ook hoor He bah, de zon is weg  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Dacht ik ook.  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
WIj maken er allemaal heel iets anders van  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Haha, gelukkig is het nu wel wat duidelijk  Anders hadden we een horror doc in ons midden  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*riiiiiiiip* Hier zijn de baby's!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Scheurbuik maar dan anders  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Haha, inderdaad  Ah ja, wat zijn jullie aan het doen? |
|
Delenn
Oudgediende
en ik had nog wel een extra enter tussen de 2 operaties gezet  en bij keizersnee zijn mensen helemaal niet onder narcose  maar heb het al aangepast  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Haha  Ah ja, kan gebeuren. Zorgt ook wel voor grappige gedachtes  |
|
Delenn
Oudgediende
stomme baliemedewerkster  Echt zo'n chagrijnig mens wat alle co's haat ofzo  Ik vraag of de poli al begonnen is, zegt ze heel kortaf nee. Even later tegen de arts door de telefoon: ja de poli begint om 2 uur inderdaad. Had ze ook wel even tegen mij kunnen zeggen, ik zat al 10 minuten te wachten... |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Nou ja zeg  Wat voor moeite is het nou om dat tegen jou te zeggen?  Die heeft het naar dr zin , vind ik niet zo vriendelijk van dr  .. |
|
Delenn
Oudgediende
ja... en ze is altijd zo. vraagt nooit of je mee gaat eten. Ik mag pas een patient zien als de gynaecoloog heeft gezegd dat dat mag (terwijl het altijd mag, maar ik moet het elke keer eerst vragen van haar), ik krijg nooit de sleutels om de co-kamer te openen, nee ze loopt elke keer mee, alsof ik andere kamers met haar sleutel open ga maken en dingen ga jatten ofzo... ik weet niet hoor, maar misschien moet zij gewoon op vakantie  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hm, die zit er denk ik niet echt op dr plek. Wil de controle over alles houden en is kortaf.. Ze kan beter beveiliging doen daar ipv baliemedewerkster zijn  Of ja, een paar weekjes ertussenuit om bij te tanken. |
|
Delenn
Oudgediende
ja de rest is wel heel aardig gelukkig  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Dat heb je bijna overal wel, de meeste mensen zijn aardig, maar zit er meestal wel altijd eentje bij die even minder aardig is.. Gelukkig dat de rest wel aardig is, is ze de enige baliemedewerkster of zitten er nog meer? |
|
Delenn
Oudgediende
afhankelijk van de dag zitten er 1 tot 3  gelukkig is zij bijna nooit alleen en ga ik gewoon met de andere(n) kletsen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Haha, gelukkig maar  Alleen vandaag moest je het dan toevallig aan dr vragen  |
|
Delenn
Oudgediende
zo  ben best wel moe van die OK's en ik moet vanavond nog 10km lopen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
10 km?  Doe je goed  De avondvierdaagse ofzo?  Succes dan vast  PS: Om reactie ontlokking te voorkomen in het andere topic  Wat houd zo'n poli draaien eigenlijk in? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie zijn het Duits een weinig machtig.. omdat die google/transgender is een wiebel anders |
|