|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Kpuc, Supergabber!!!!!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik had mazzel, fietsen in voetgangersgebied, voorlampje was uit omdat de batterij leeg was gelopen, oom agent zegt ho meneer, graag lopen hier en waarom heeft u uw licht niet aan? Uhm, hier mag je toch al weer fietsen op de gracht? En sorry voor t lampje maar ik heb m met de suffe kop aan laten staan op de job Neen, de gracht is al erg lang loopgebied meneer.. Maar loopt u gewoon verder en vervang dat lampje Okeetjes, dus ik heb mazzel? Jawel, en een fijne avond nog Nou ja, van hetzelfde dus voor die mannen  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
 Welterusten  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
daag  |
|
sjefke Oudgediende
Kpuc, echt.. het ligt helemaal hoe je je zelf opstelt tegen de mannen, vaak is een kleine buiging al voldoende... ze hebben tenslotte gelijk.. maar de etters die er vol tegen in gaan worden niet hard genoeg aangepakt vindt ik..  Gio de Pio de Madre Dio: slaap wel!!  |
|
Kpuc Oudgediende
Snurk ze Gio  *boink* *pakt Lisbeth beet en doet een maf dansje* Klopt Sjefke, een simpel goedenavond heren is vaak al genoeg  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
 *danst vrolijk mee* iemand een flinke borrel?? t is zaterdag he? en ik ben niet uit, dus laten we er hier wat van maken |
|
Kpuc Oudgediende
Dat komt dan goed uit, Jambolska rakia in da house  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
sjefke Oudgediende
I'm up for a party, 3 beer, 2 wodka-lime and a coke please.. my treat LOL  Ehh en een Bacardi-coke aswell then..  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
coke in een lijntje?  |
|
sjefke Oudgediende
Lisbeth Salander: nee, die is op en de dealer is niet bereikbaar hahahahah  Een fles rozé does the trick for me lalalalalaaaaaalalal  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote @sjefke: Lisbeth Salander: nee, die is op en de dealer is niet bereikbaar hahahahah  Stukkie kip dan maar?  Goedenavond  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
hahah ok dan! * fixxt 3 bier, een 2 wodca lime met extra citroen en maakt behendig een baco* jet lijntje zetten we op de wachtlijst alstublieft.. en jij Kpuccie?? daar hebben we mijn favo draakie  hay ouwe bannderd  |
|
sjefke Oudgediende
|
|
DragonX Oudgediende
@sjefke: Toevallig vandaag nog kip gegeten  , alles goed daar?  Hoi gebande Lisbeth  Algemeen: alles goed hier?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Jaahhh heerlijk.. alleen mijn danspartner is verstopt..  |
|
DragonX Oudgediende
Lisbeth Salander: Mooi zo  . Effe zoeken dan maar?  *Zoekt Lisbeths danspartner* |
|
sjefke Oudgediende
@DragonX: We were fine, untill you showed up hahahaha, nee prima joh.... geen kippengekte nog, frats-frats met de benen of eieren gelegd???  Lies: dan neemt ie toch een laxeermiddel?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@sjefke: lekker eitje  zoon ommeletje met uitjes en zout   mmm.. ik wil eten  |
|
DragonX Oudgediende
@sjefke: Thanks a lot  . Mooi zo  . Frats-frats naar de markt gegaan en daar wat kippenboutjes gehaald, mams heeft de botten enzo eruit gehaald, daarna lekkere marinade, in de pan en zo op het bord met wat rijst, heerlijk  . Sjefke  Lisbeth Salander: Ik wil ook eten  , scrambled eggs  . |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@sjefke: hahah dannis t zo van Retteketet  en dan is alles eruit.. neeehhjoh hij is zomaar verdwenen  |
|
sjefke Oudgediende
Lisbeth Salander: Dragon en ik hebben een lol over kippen, en alles wat daar mee te maken heeft, jah.. kunne we (tok) nieks aan doen..  Urbanus zei al ooit: Keep quiet... ik: ok I'll buy you some more...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|