|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik dacht dat ook, maar schijnbaar hebben ze weer een gaatje in de wet gevonden.  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
tja wat ik altijd op school zei regels zijn der om te breken |
|
nietmeer
|
dat zeggen wij nu nog steeds  |
|
Wolfje Oudgediende
|
oei dan zal ik maar niets zeggen wat ik heb uitgespookt op school slecht voorbeeld  |
|
nietmeer
|
haha ik ben heel wat gewend  en vreet zelf ook heel wat uit  |
|
Wolfje Oudgediende
|
zat vaak op de gang of moest vaak na blijven  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Ik mag een leraar niet opsluiten in een kast, ik mag een leraar niet opsluiten in een kast, ik mag een leraar niet opsluiten in een kast, ik mag een leraar niet opsluiten in een kast, ik mag een leraar niet opsluiten in een kast, ik mag een leraar niet opsluiten in een kast, ik mag een leraar niet opsluiten in een kast.*   *Ik mag geen schoolborstel terug gooien naar de leraar, ik mag geen schoolborstel terug gooien naar de leraar, ik mag geen schoolborstel terug gooien naar de leraar, ik mag geen schoolborstel terug gooien naar de leraar, ik mag geen schoolborstel terug gooien naar de leraar.*  |
|
nietmeer
|
haha echt straf krijgen wij nooit een preek das het enigste. en als je het heel bont hebt gemaakt moet je naar straflokaal maar das een feestje |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Transformers, Dark of the Moon gaat binnenkort in premiere.  |
|
nietmeer
|
tijd om naar de bios te gaan |
|
Wolfje Oudgediende
|
heb ik nooit wat aan gevonden transformers geef mij maar DBZ  |
|
nietmeer
|
ik moet maar eens gaan doegg tot morgen denk ik |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Wiens WMR-dochter ben ik eigenlijk?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
sophie ben net als ik wees  |
|
|
@Wolfje: Ben ik wees?!?!?!?!  Weeeeeeeeeh! Ik ben een WMR-wees!  |
|
Wolfje Oudgediende
|
teminste als je nog geen wmr familie hebt ben je wees mijn wmr ouders spreek ik nooit meer |
|
|
@Wolfje: Maar dan heb je ze toch?  Dan ben je toch geen wees! Da's goed!  Maar *snik* ik ben wel een wees.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
als je ze nooit meer spreekt ik weet niet hoor  misschien wil kokie wel je pa zijn;) |
|
nietmeer
|
Goedenavond  |
|
|
@Wolfje: O.  Ik wil wel weten wie mijn WMR-ouders worden dan.  Ik heb geen WMR-ouders maar... ik kan mij wel aanbieden als WMR-adoptiedochter! Misschien wil Koks me wel hebben ja.  @NaomiCharissa: Hallo!  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Hoi @Wolfje: Hey meis  Hoe is het met jou?  al een tijdje niet meer gesproken  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Wolfje: Je weet me te vinden als je het wilt vertellen meis  Ja met mij gaat het goed, kan me nu eindelijk richten op het verder schrijven van mijn boek, dus daar ben ik dan ook druk mee bezig  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@Naomi waar gaat het het boel over?? |
|