|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote @Delenn: LQ: waar gaat het over? waar gaat je toets nou over?  en ik heb morgen geen tijd om te leren  en overmorgen ook niet @Madelief: @Jasjee: ja ik ga met m'n opa, oma en oom naar Duitsland   gratis vakantie vieren  en heb jij nog vakantieplannen dan? Rust thuis? Terwijl broertje gewoon thuis is?  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@Jasjee: Hallo!!!  Ik ben gisteravond door Mmore geadopteerd. Maar Delenn wil niet met Mmore trouwen om mij te adopteren  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Delenn: Nou het is een beetje lastig om te omschrijven  Maar bij de HBO-V heb je 5 rollen waar je aan moet werken.. die rollen zijn onderverdeeld in bepaalde onderdelen enzo blablabla.. Nou goed voor die rollen voer je opdrachten uit (verslagen maken, dingen in de praktijk laten zien etc) die gerelateerd zijn aan die bepaalde onderdelen om zo je rol te dekken etc.. Tijdens het toetsstation heb je dus een gesprek over de rollen waarvoor je op gaat, in mijn geval zijn dat er 3.. Tijdens dat gesprek moet ik bijvoorbeeld een situatie benoemen die bij een bepaalde rol past en vervolgens hoe je daar bij hebt gehandeld (je competentie-ontwikkeling enzo).. en dan kunnen de mensen die tegen over je zitten bepalen of jij op het goede niveau zit.. aan de hand van die competenties (onderdelen, die bij de rol passen).. Maar ze kunnen echt vanalles gaan vragen! Dus ik weet niet echt goed wat ik er nu allemaal voor moet gaan voorbereiden  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Delenn: Haha, gezellig hoor  Leuk  Ik ga met mijn vaders familie een weekje naar de Ardennen toe om mn opa's 70e verjaardag te vieren, maar verder lekker in Nederland  Haha, Broertje is toch de rust zelve?  Sophi-e-sticate: Ja, ik had het gelezen  Maar Mmore is/was getrouwd en Delenn ook  dus dat gaat dan wat lastiger he  Btw, is dit je misschien toevallig door je WMR-papa ingefluisterd zodat ie zichzelf misschien kan koppelen aan een leuke WMR-mama voor jou?  |
|
Delenn
Oudgediende
@Jasjee: net zoals Jochem Meijer z'n programma 'de rust zelve heet' ja  LQ: dat klinkt inderdaad alsof het moeilijk voor te bereiden is  misschien even nagaan in je hoofd wat je zelf voor voorbeelden kunt noemen bij die rollen?  wij worden ook op een aantal rollen beoordeeld, maar de artsen snappen daar geen hout van, dus die kruisen altijd maar voldoende/goed aan  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Delenn: Nouja je moet 1 situatie per rol voorbereiden volgens de STARRT methode. Verder moet je ook wat weten over de opdrachten die je hebt uitgevoerd.. Bijvoorbeeld ik heb het over coachingsstijlen gehad in een verslag.. Dan kunnen ze tijdens het gesprek gaan vragen "Voor welke stijl zal jij kiezen in .... situatie " |
|
|
Quote @Jasjee: Sophi-e-sticate: Ja, ik had het gelezen  Maar Mmore is/was getrouwd en Delenn ook  dus dat gaat dan wat lastiger he Btw, is dit je misschien toevallig door je WMR-papa ingefluisterd zodat ie zichzelf misschien kan koppelen aan een leuke WMR-mama voor jou?  Hij had haar al een aanzoek gedaan en ze zei nee. Ik ben blijkbaar niet leuk genoeg  |
|
Delenn
Oudgediende
oh ok, dan valt er helemaal niks voor te bereiden denk ik  Goede nachtrust  en veel succes verder;) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
lol sophie  ik ga toch niet iemand trouwen om z'n kind?  Ik bén al getrouwd  Misschien ontvoer ik je wel en voed je op als mijn eigen kind  en trouwens, mmore vergeet z'n kinderen nog wel eens eten te geven, dus misschien word je wel uit huis geplaatst door jeugdzorg  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Oeh, criminal intends... Laat Mmore het maar niet horen  LOL ! @Delenn dr edit  |
|
Delenn
Oudgediende
oh die is toch niet online  |
|
|
@Jasjee: Mmore had scheidingspapieren maar zij niet dus dan kwam d'r niks van terecht.  Quote @Jasjee: Dus ligt niet aan jou hoor  Kijk mij eens schattig wezen; hoe zou het ooit aan mij kunnen liggen?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn:  Sophi-e-sticate: Haha  Je bent wel een schattig wezentje ja  (denk ik  ) |
|
|
@Jasjee: Thank you, thank you!  *  = een geïmproviseerde buiging* Quote @Delenn: lol sophie  ik ga toch niet iemand trouwen om z'n kind?  Ik bén al getrouwd  Misschien ontvoer ik je wel en voed je op als mijn eigen kind  en trouwens, mmore vergeet z'n kinderen nog wel eens eten te geven, dus misschien word je wel uit huis geplaatst door jeugdzorg  Ik wacht het even af en als dat 'm niet wezen wil dan heb ik nog andere opties  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: Haha, you're welcome  Haha, mag je zomaar van ouders veranderen dan?  |
|
|
@Jasjee: Van WMR-ouders toch wel?  Vailan of Kameleon - één van beiden - is weggelopen bij diens WMR-ouder dus wat zij kunnen kan ik toch ook mocht Mmore Delenns verwachtingen waar maken?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Delenn: Het enige wat ik naar mijn idee nog kan voorbereiden is de theorie die ik heb genoemd in mijn verslagen  Dan kan ik tenminste daar antwoord op geven als ze daar wat over vragen xD |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: Hahaha  Ja, WMR-ouders  Sorry  Anders klinkt het wel raar  Ja, wat zij kunnen, kan jij ook  Maar waarom zou jij bij iemand willen gaan als je toch misschien een gedachte in je achterhoofd hebt om er weg te gaan?  Enne, Vailan was 'weggelopen'  |
|
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: Jaja, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden  |
|
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: Zelfbedachte combinatie van pestkop/wijsneus? |
|
|
@Jasjee: Misschien.  *Is trouwens heel benieuwd wie op De Biechtstoel gaat reageren en mijn wacht aflost  * |
|