|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Kpuc: Maar muggen kan je toch niet verzuipen in zeepsop?   O, nou dan heb ik een probleem...  *veegt de muggen af aan PeeWee  * |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Spinnen vangen muggen  Spinnen zijn dus tof  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
|
Kpuc: O.  Had dat dan even gezegd vóór ik die spinnen verzoop...  Quote @WMR-kok:   *Hangt een nat Sopje aan de waslijn om te drogen.*  Niet alweer, PeeWee!   *Hangt PeeWee aan de lijn, springt er zelf af en tuimelt weer bij Puckje op schoot  * O, ik moet rennen. Dag Puckje en PeeWee  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Sjuutjes Zoefzoefje Hm, eens kijken, een eenpanssmikkel voor op de job, spekkies bakken, appies in dat vet bakken, spekkies knoffie uitje preitje paprika erbij, moet kunnen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
 duidelijker konden ze bij Red Bull geen teamorder geven  Had Webber gewoon Vettel in laten halen  |
|
nietmeer
|
Als mensen je vertellen dat ze zich vervelen... Dan denk ik af en toe "Ben ik dan niet genoeg entertainment, b*tch?" Hoe ging F1? Ik kon maar 5 minuten kijken, toen moest ik opeens gaan betalen voor de enige zender dat F1 liet zien in Turkey  |
|
|
Hallo?  *kijkt om de hoek* |
|
nietmeer
|
Hello, Sophi. I've been waiting for you... *Kat aaiend, Evil laugh* |
|
|
Mijn God, er zit hier een kwaadaardige kattenbezitter.  *rent weg* |
|
nietmeer
|
Waarom aai ik een kat..? Katten haten mij en ik hun... :/ |
|
|
*kijkt nog een keer om het hoekje* Katten haten jou? Geef ze eens ongelijk  Jij haat katten? Geef jou eens ongelijk  *sneakt weg  * |
|
nietmeer
|
Ken je dat gevoel dat je iemand op het hoofd wil slaan?  EDIT: F*CK, begint er iemand hier buiten te schieten... Welcome in Turkey... |
|
|
Quote Alev: Ken je dat gevoel dat je iemand op het hoofd wil slaan?  Ow ja.  Quote Alev: EDIT: F*CK, begint er iemand hier buiten te schieten... Welcome in Turkey... Pff, die lui die zeggen "live is leuker" zijn geschift.  |
|
nietmeer
|
Ik zit gewoon lekker binnen  Wel te zweten als een hete hond... *Gebruikt het woord 'kat' maar niet...* |
|
|
Jij bent werkelijk waar een van de meest zonderlinge en banale figuren die ik ooit op deze site heb gezien.  *logt maar uit* |
|
nietmeer
|
Dan wil je me niet echt kennen...  |
|
|
*heeft uit nieuwsierigheid naar Alevs reactie weer ingelogd  * Nee, ik denk dat ik je niet wil kennen.  |
|
nietmeer
|
Hm... Maar als je me beter leert kennen kun je zien hoe lief ik ben  Ik faal in de kwaadaardig zijn  *aai* |
|
|
Quote Alev: Hm... Maar als je me beter leert kennen kun je zien hoe lief ik ben  En hoe lief ben jij dan precies?  Quote Alev: Ik faal in de kwaadaardig zijn  Hm... ja, je was niet bepaald goed  Quote Alev: *aai* Aai wie?  Jij?  Mij?  De kat?  |
|
nietmeer
|
Ik doe jou aaien  Ik aai heel veel mensjes, ook al vinden ze het niet allemaal leuk... Als ik mensen moet geloven... Ben ik héél lief. Ik ben zelfs de enige die iemand niet "pest" en lief voor 'm is  En toen was ie telleurgesteld toen ik zei dat dat maar eens moest veranderen... |
|
|
O.  *aait terug  * Ik moet gaan. Doeg!  Tot aais  |
|
nietmeer
|
Oké, bye  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |