|
nietmeer
|
Heb net een kopje sterk spul ingeschonken @Bamboo: Het leek er ook al op dat je een aantal mensen vrij goed kent  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
 dat klopt.. vooral de ouwe garde zeg maar.. |
|
nietmeer
|
Ook hele oude garde waar we nu niets meer van horen? Zelf zit ik hier al 4 jaar maar ik ben pas sinds kort wat actiever. Eerst meer een volger en met enige regelmaat een reactie op een artikel plaatsen maar nooit in het forum. |
|
Bamboo Erelid
Ik ben onderdeel van die hele ouwe garde inderdaad  .. tijdje weggeweest maar voor de gezelligheid weer terug gekomen. |
|
nietmeer
|
Waarom heb je dan je oude account niet opnieuw gebruikt?  Dat blijft toch gewoon bestaan? |
|
Bamboo Erelid
Nieuwe entree nieuw account. En zo blijf ik toch een beetje incognito  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Hallo en welkom in ons midden. Nog iets interessants te melden?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: uhmmm de zon schijnt hier!  is dat interessant?  hoe is het?  wat een stilte hier  . |
|
Bamboo Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Bamboo Erelid
Alles goed... geestelijk aan het voorbereiden op het rondje karten met zoonlief zometeen.. |
|
nietmeer
|
Dat heeft wel enige geestelijke voorbereiding nodig? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha waarom moet je je daarop geestelijk voorbereiden dan?  het is toch leuk om te doen  , al ben ik zelf meer een liefhebber van paintball  , maar karten is ook wel leuk  . |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: Lasergamen vind ik eigenlijk veel leuker dan paintball  Zelfs de grootste pacifist gaat na een kort poosje in een hinderlaag liggen om tegenstanders af te knallen  |
|
Bamboo Erelid
Ik moet me een beetje inhouden.. dat vereist geestelijke inspanning  en wat ying en yang  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Laat jij je zoon winnen? Dat heeft hij zo door hoor  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Grouse: @Bamboo: flyingdutchy:  ja was nu ff lunchen... mij de hele ochtend alleen laten... karten is gaaf! lasergamen ook |
|
nietmeer
|
Quote @MIADIA: mij de hele ochtend alleen laten... Sorry, ik schaam me diep  |
|
Bamboo Erelid
@Grouse: Dat gaat niet lukken. Dan moet ik dat kartje met het handje gaan duwen. Het is de tweede keer dat ie gaat karten. @MIADIA:    sorry..  lekker gelunched? |
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Grouse: ik vind lasergamen juist erg saai vergeleken met paintball  , met paintball voel je nog wat en er zit wat betere actie in, je rent niet zomaar even snel het veld over en zo en doet alles voorzichtig  en met lasergamen ren je gewoon lekker rond en schiet je om je heen want je voelt er niks van  . ik heb het een paar weken geleden nog gedaan met school  , we deden capture the flag en had je 15minuten de tijd per ronde, dus je kon niet op 1 plaats blijven campen, zat bij ons wel goede actie in en tja soms ga je even ergens liggen omdat je weet dat er mensen langs komen, zo heb ik mijn eigen coach nog op de kont geschoten  . @Bamboo: ja dat is waar  , maar dat zal je vast wel lukken  . @MIADIA: hoi    en paintball dan?  dat is toch veel leuker  . pijn is fijn  . |
|
Bamboo Erelid
@Grouse: 12.. dus nu kan ik nog met gemak winnen. Als hij de handel eenmaal doorheeft, het leuk vind en een beetje aanleg ervoor heeft kan ik het volgend jaar of het jaar daarop wel schudden  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Bamboo: ja, gewone boterhammetjes, maar had beste trek maar je gaat hem niet al te erg inmaken toch ? @Grouse: vast wel  ik zie het aan je |
|
Bamboo Erelid
@MIADIA: Zeker wel  ik ga rondjes om hem heen rijden  |
|