|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote @Missbo: Snap niet wat mensen toch lekker vinden aan koffie...thee is toch veeeeeeeeel lekkerder daarover verschillen de meningen denk ik  . |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
er is niets lekkerder in de morgen dan een vers bakkie koffie  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Gelukkig verschillen meningen, anders wil iedereen straks mijn koffie drinken  |
|
Missbo Senior lid WMRindex: 54 OTindex: 342
|
@MuseMatt: weetje wat lekker is...gratis hertog ijs...vooral omdat het gratis is^^ |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote @MuseMatt: Gelukkig verschillen meningen, anders wil iedereen straks mijn koffie drinken  *pakt koffie af* |
|
Bamboo Erelid
Quote @MuseMatt: Gelukkig verschillen meningen, anders wil iedereen straks mijn koffie drinken  Jouw koffie hoef ik niet.. ik heb mijn eigen koffie  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Lisbeth-Salander: er is niets lekkerder in de morgen dan een vers bakkie koffie  je hebt helemaal gelijk  |
|
Bamboo Erelid
Quote Lisbeth-Salander: er is niets lekkerder in de morgen dan een vers bakkie koffie  Mwah... koffie is een goede tweede.. |
|
nietmeer
|
Quote Lisbeth-Salander: er is niets lekkerder in de morgen dan een vers bakkie koffie  Wel hoor: 2 bakkies koffie  Goedemorgen allemaal  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ladekast: met de nadruk op vers.. niet dat een of andere looney de koffiebus open heeft laten staan  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote @Missbo: @MuseMatt: weetje wat lekker is...gratis hertog ijs...vooral omdat het gratis is^^ Maar dat is met alles wat gratis is (bijna alles, voordat er enge suggesties komen) |
|
|
Een bakkie thee in de morgen is ook lekker hoooooor  |
|
nietmeer
|
Lisbeth-Salander: Mijn koffie is altijd vers. Machine maalt eerst de boontjes  |
|
Bamboo Erelid
Quote Lisbeth-Salander: @ladekast: met de nadruk op vers.. niet dat een of andere looney de koffiebus open heeft laten staan  koffie moet ook heet zijn... kouwe koffie is niet te zuipen  .. lauwe koffie ook niet   |
|
Blend
Oud Moderator
Zo even een lekker broodje garnale knoflook salade eten  |
|
|
|
|
Blend
Oud Moderator
Blend doesn't share food! |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik wil niet dat jullie mijn koffie pakken @Missbo: hoe kom jij aan gratis hertog ijs? |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Helaas mag ik geen koffie meer  Na 27 jaar lang dag in, dag uit van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan de koffie zit er niet meer in  Zit dus nu maar aan de ijsthee, of ranja  |
|
|
@MuseMatt: nou vakantie werk op een soort van gekkenhuis...en ik doe iets van beveiling achter iets maar er gebeurt nooit iets..en 1 kamer verder is de opslag van alle eten enzo en daar mag ik af en toe iets vandaan halen...ijs koekjes lekkere broodjes van alles en nog wat...muhahahaha en dat drie weken lang @emmertjehoezo mag je geen koffie meer dan? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote @Blend: Blend doesn't share food! grrr  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Missbo: Als ik toch koffie drink, dan 'zegt' mijn maag dat alles er weer uit moet  |
|
Blend
Oud Moderator
Lisbeth-Salander: Maar als je je eigen eten meeneemt dan hou ik wel een plekje vrij aan me tafel  |
|
|
@emmertje: aww zielig emmertje die ene druppel koffie doet je maag doen overlopen.... |
|
nietmeer
|
@emmertje: Heb je inmiddels al onderzoeken gehad? |
|