|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
@LessienElensar:  x1000 |
|
nietmeer
|
LessienElensar: ciaociao!!   |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
pearlypuck:  hallo kokkie een spinnenplaag? hier hebben we muizen  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@MIADIA: Kijk maar eens onder zijn posts  Allemaal spinnen!!  Huh? Muizen op de werkvloer???  Archiefmuizen, mag ik hopen?? @ladekast: armadietto mio!!! Ciao, hoe gaat 'ie daar??   |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: hey hey    best hoor, ben moe, dat wel  toe aan vakantie of zo maar dat zit er niet in  Vanaaf eerst Bamboo maar weer van de baan meppen  |
|
MIADIA Oudgediende
|
pearlypuck: nee echte grijze piep muizen. gaan door de kabelgoten het hele gebouw door... |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote @ladekast: pearlypuck: hey hey    best hoor, ben moe, dat wel  toe aan vakantie of zo maar dat zit er niet in  Vanaaf eerst Bamboo maar weer van de baan meppen  Moet je ook is gewoon op tijd naar je nest gaan..... |
|
ladekast Oudgediende
|
ja papa  |
|
Bamboo Erelid
Maarja  nu speel je vanavond helemaal als een natte krant  ... |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: en nog ga je eraan  over wie zegt dat wat ?  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: @ladekast: waarom slaat de een de ander vanaaf niet eens voor eens en voor altijd dood op de baan? Is die viswijverij hier in 't café ook eindelijk afgelopen! @MIADIA: lekker hygiënisch bedrijfje!  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck:  ja maar... ja maar  mannen onder elkaar.. altijd een far pissing contest..  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @Bamboo: pearlypuck:  ja maar... ja maar  mannen onder elkaar.. altijd een far pissing contest..  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote @Bamboo: Maarja  nu speel je vanavond helemaal als een natte krant  ... leg uit  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: dat is niet eerlijk, jij bent veel langer  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Ja maar wat?? Ik zeg: DOEN!!  Maar zag ik nou Yumi in het voorbijgaan, of was dat gezichtsbedrog?? @ladekast: tsssss far pissing with small pistols is not an option  |
|
Bamboo Erelid
Had je maar door moeten groeien toen je de kans nog had. Er nu over gaan zitten zeiken heeft geen nut meer he.. |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @Bamboo: Maarja  nu speel je vanavond helemaal als een natte krant  ... jij zit al te zuipen ...  |
|
nietmeer
|
Een man die zoiets zegt van een andere man...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ladekast: hij niet.. alleen ik had t voorrecht  |
|
MIADIA Oudgediende
|
pearlypuck: ja, haha
ach, er is een verdelgingsbedrijf ingeschakeld. misschien dat het wat uithaalt... |
|
Bamboo Erelid
@ladekast: Waaah... *buuurp*... laa mij maar rije want jij rij als een dweil.. |
|