|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@ladekast: helaas niet meer te doen voor mij  ik meot nog aan school werken dit weekeind en daarna ga ik naar Estland  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@MuseMatt: tsss, wat is nou belangrijker , estland of ik ?  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
*komt de tent uit..
Hey, gij bleke man.. gij bevinden op land van rode huid.. gij wilt bizon huid kopen, speciale aanbieding nu - apache-sale.. nu tipi goedkoop! |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik denk dat jij daar wel het antwoord op weet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ladekast is wel veel minder ver reizen   |
|
WMR-kok
Oudgediende
@MuseMatt: Warn the people there, that there is a new cook in town.   Only accesseble on i-net.  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Little Queen: Ladekast is wel veel minder ver reizen   niks aan toe te voegen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Estland  |
|
ladekast Oudgediende
|
Lisbeth-Salander: ja, lekker, ga jij hem nog ff helpen ook  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@WMR-kok: Ik heb gisteren weer eens mijn beroemde/beruchte pasta gemaakt: hoewel de darmen van Sushi begonnen te pruttelen: succes  Estland  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@MuseMatt:  En iedereen kan die pasta alla MM maken.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ja, dat is het mooie ervan! Niets ingewikkelds, en't recept is volgens mij wel op jouw site te vinden |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ja wat moet je nu in Estland   |
|
WMR-kok
Oudgediende
@MuseMatt:  Daarom zei ik ook dat iedereen het kan maken.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Little Queen: Ja wat moet je nu in Estland    Recepten daar vandaan plukken?  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Little Queen: Ja wat moet je nu in Estland    wijfen  natuurlijk  , wat moet je er anders  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Little Queen: Terje opzoeken @ladekast: 2 weken  A.s. woensdag vertrek ik! En nu ga ik boodschappen doen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Een ladekast met wielen zo mobiel en vrij opend soms zo zijn deuren en maakt ieder blij
een ladekast met wielen rolt van paron naar paron krijgt daar in zijn lade geschoven, de laaste stand op het station
Een ladekast op wielen altijd onderweg breek mijn la niet open Want soms heb ik pech
Een ladekast op wielen de bagage staat in de weg Veel reizen kan er niet van komen Dat slaapt hij en kan er van dromen
Een ladekast op wielen ongezien maakt ongewis wat er van de reis zal komen Verstopt als koffer anoniem
Een ladekast op wielen verder aangekomen uitgeladen het einde bereikt staat deze nu op wacht
Een ladekast op wielen verklaard officieel tot goed wordt in een wagen geschoven onderdeel van alle vracht
Een ladekast op wielen deelgenoot in een kantoor zijn lijf vol met papieren Erudiet en zeer geleerd
Een ladekast zonder wielen want hier is mijn thuis de wielen nu onder een piano staat op het station zonder muziek
Een piano nu met wielen voelt zich een als ladekast gepakt en genomen en zijn goede naam verbrast.
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@ladekast: vreet alles??? *is beledigd*   ik ga naar huis, tot later |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ben blij dat Timo dichterbij woont  Dan kun je nog een keer een dagje langs gaan enzo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@WMR-kok: leg dat maar aan meneer agent uit als je een fles achterover getikt hebt  |
|