|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Jammer genoeg kan ik dat niet eisen, anders had ik het wel gedaan. Morgen komt ze hier in huis voor de kamer naast ons kijken met 3 potentiële huurders, ik heb gezegd dat ik weg ben, maar ik ben er gewoon en houd mijn deur stijf dicht en op slot. Vraag me af of ze het nog gaat proberen open te doen...  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dus ze komt voor de kamer ernaast, goed, de rest kan schoon zijn, en die kamer ziet ze vanzelf, zou gewoon opendoen en als ze zeurt, uhm, niet nu, ik heb meer te doen  |
|
Jannick
Oudgediende
Klopt  Ach ja, ik ga dus zo maar beginnen aan de wc. Kijken of er nog ergens viscosedoekjes zijn  |
|
Kpuc Oudgediende
Zo, biefje was lekker, Poek zit aan een plas bloed, njammie  |
|
Jannick
Oudgediende
Hehe, lekker   Bwuh, keuken schoonmaken  Nu al 3 naaktslakken gehad  |
|
Kpuc Oudgediende
Die zijn fijn als je op blote voeten naar de plee moet  Flotsj  |
|
Jannick
Oudgediende
Jup  Nou ja.. Grmbl... Morgenochtend de keukenvloer stofzuigen en dweilen, en dan nog de douche en de wc  Om over je nek van te gaan. |
|
Kpuc Oudgediende
Wat moet dat moet, laat zien dat je de boel schoon achterlaat, scheelt je credits  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
@Jannick: Is het niet zo dat als je die dingen regelmatig schoonmaakt, dat het dan scheelt als je het verplicht moet doen, hoe erg het is? 't is maar een ideetje  |
|
Jannick
Oudgediende
@Lemsios Ja, dat klopt, maar daar denken ik en vooral mijn buurman heel erg anders over. We doen zeg maar.. eh.. er niks aan  |
|
Jannick
Oudgediende
Wat ook zoiets is, ze gisteren (12de) dat ze vandaag de brief op post zou doen. Waarom zou ze dat doen, als ze vandaag (de 13de) hier thuis komt  |
|
|
Wij hebben hier in huis juist ook een hele discussie gehad over het schoonhouden  Sommigen hebben de mening dat het niet hoeft en de anderen juist helemaal niet xD Ik zit precies in het midden als enige  |
|
Kpuc Oudgediende
Zijn er nu andere huurders in huis? Zo ja, maak ze wakker en dwing ze je te helpen met de schoonmaak  |
|
Jannick
Oudgediende
Hehe, ik heb ook zoiets ja  Mijn buurman is de grootverbruiker van de wc, de douche en de keuken. Dagelijks een keer of 4 schijten, zeker 1 keer per dag douchen en altijd koken op de zondag na. En schoonmaken? Heeft ie in de tijd dat ik hier woon nog nooit gedaan  |
|
Kpuc Oudgediende
Wakker maken die uitvreter  |
|
Kpuc Oudgediende
Geef me z'n gsmnummer maar, bel m zo wakker, heb 20 euries kado van T-Mobile gekregen  |
|
Jannick
Oudgediende
Wie zegt dat ik zijn nummer heb? Of.. uberhaupt wil  |
|
|
Lastige huisgenoten. Ze zouden er wat aan moeten doen  Wie die 'ze' zijn? Tja.  |
|
Jannick
Oudgediende
En ik ga maar weer verder hier... Heb ondertussen "Het leven is een toverbal" in mijn hoofd gekregen. Mocht ik morgen met een ingedeukt hoofd gevonden worden, dan ligt het daaraan.  |
|
Kpuc Oudgediende
Ze, hé klein kaboutertje Kweenie, dan maak m even wakker en vraag zijn nummer  |
|
|
Morgen komt iemand onze tweede koelkast ophalen. Een enorm ding, staat al ongeveer 2 jaar niet aangesloten in de kamer. We durven hem hier thuis niet meer open te maken, maar iemand wilde hem toch hebben  Nou moet ik er wel om elf uur uit zijn. Verplicht  In m'n vakantie. Of zit ik dan te zeiken?  |
|
Kpuc Oudgediende
Elf uur, dat is te doen, ook in de zomer  |
|
|
Voor mij is dat toch wel lastig hoor.  Zeker als ik op deze tijdstippen nog wakker ben  Dus ik ga er tussenuit. Truste  |
|
Jannick
Oudgediende
Note to self: Niet meer met blote voeten door huis lopen. Nu 3 bloedende plekken op mijn winkels  |
|
Jannick
Oudgediende
Winkels?  Voeten  |
|