|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@baboo klein dorpje in limboland ook goed  woon dicht bij de grens van duitsland denk kwartiertje rijden  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
@Wolfje: Vanuit Limland is het een tering eind naar de zee  welk strand ga je bezoeken?? @ladekastje in Hoek van Holland?? alhoewel die winkel natuurlijk weer gesloten is op zondag.. |
|
Wolfje Oudgediende
|
nee wou naar vlissingen gaan  eventjes lekker uitwaaien het scheelt al heel erg dat masterpiece ook een rijbewijs heeft dus we kunnen omwisselen als ik moe wordt alleen hij weet niet waar we heen gaan |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
2 uur rijden... kwartiertje rust  broodjes en drinken mee.. Zal duimen dat het morgen een beetje fatsoenlijk weer is. |
|
Wolfje Oudgediende
|
hihi hier gaat een weg regelrecht naar vlissingen dus verdwaalen doen we niet @Bamboo als het maar droog blijft is het al goed en niet te koud heey les    |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
@Wolfje: OK... nou succes.. en tot laterrrrrr.... LessienElensar: Laten we dat maar even doen ja. Anders is er niks te snaaien.... iedereen: tot laterrrr  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
*Veel plezier morgen Wolfiemeis & Co  lekker uit laten waaien de boel*  Moet ook maar's in gang komen voor vandaag  oudste zus wordt 60 en dat moet gevierd gaan worden natuurlijk Hmm, volgend jaar wordt ik 50  'Deo Volente' natuurlijk  Best een rare gedachte eigenlijk  Edit: Lijkt wel de groote Uittocht' hier ineens  mazzel allen  *boink* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Groenedaeler Senior lid WMRindex: 43 OTindex: 921 Wnplts: Anna Paulo T |
 Had ik al hoi gezegd? nee he? Hoi!  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik zit partij te bieden op Vakantieveiling  |
|
@Luna: Veel suc6. is schielijk onmogelijk een leuk bod te hebben. doorgaans veel te hoge biedingen...  |
|
Luna
Moderator
Ik ben nu voor etentjes aan het gaan en een rit in een tank  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Hallo  U ook  |
|
@Luna: Waarom niet, in deze tijd is elke pleuro er een. En tankbesturen lijkt me ook erg geinig  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Momenteel ben ik aanwezig op een zeer drukke verjaardag  . Niet echt mijn ding  |
|
Luna
Moderator
Ik ben bijna 1 jaar 'getrouwd' , dus ben op zoek naar iets te doen die dag  |
|
nietmeer
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Luna, zoek een goedkoop weekendje weg  . |
|
Luna
Moderator
Alev, we zijn geregistreerd partner  LQ, ik heb geen oppas voor de hond in augustus door vakanties hier thuis, dus ik doe dagje weg en in september gaan we toch op vakantie (als het goed is  ) |
|
nietmeer
|
@Luna: Oh zo, dacht al... De ene vind dat jullie getrouwd zijn, de ander niet xD |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Oeh haha dat maakt het wat lastiger, je kunt ook hondje meenemen  |
|
Luna
Moderator
Nou, ik wil ook zoveel mogelijk sparen voor vakantie nog, dus we doen nu maar iets simpels  |
|