|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
En weer geplens uit de lucht  Ik ga wel bussen, ben me daar een beetje gek om me weer zeiknat te laten regenen  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, hier ook heul veul plens  |
|
Kpuc Oudgediende
Gister zei ik voor de grap dat ik op de job ga barbeknoeien, ben t nu zo zat dat ik de bus pak, op de punt van de Straatweg uitstap en bij Appie een vlot setje kant en klaar en wat vleesch en champies en knijnevoer regel  Protest! |
|
nietmeer
|
Hier de heule dag, heul veul sun |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
OOO schooone wolken... schnell.. blitzen machen mit foto kamara |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Voor Redbull (F1 GP) is maar een boete van 100.000 euro gevallen vanwege de teamorder.  |
|
nietmeer
|
1 hele goede middag  |
|
Kpuc Oudgediende
Goeiedag dan  Pff, ik ga toch maar op de fiets, gewoon bikkelen  En tot later weer  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Is niet vanwege de teamorder  Het team van Red Bull heeft tienduizend euro boete gekregen, omdat ze Sebsatian Vettel tijdens de kwalificatie in het pad van een andere coureur weg lieten rijden uit de pits. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
morgu  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Met andere woorden, teamorders zijn toegestaan.   Maar ze kosten geld. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Dan zou het toch ook op GPupdate.net moeten staan en daar staat het niet. |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar:  Misschien lopen ze een beetje achter met het nieuws.  |
|
ladekast Oudgediende
|
ik geef ook teamorders maar het pakt altijd anders uit  |
|
Kpuc Oudgediende
Goeiedag dan weer  Note to myself, voortaan op zondag een filmpje meenemen naar de job  Twee man en een paardekop is de verwachting, en geen miep op de buis  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Sinds de vorige race is de F1 gewoon af te doen als een saai geregiseerd autoritje van een aantal snelle auto's. Zonde van de tijd om ernaar te kijken.  vandaag wel weer genoten van de MotoGP. Daar gaat het gewoon binnen hetzelfde team hard tegen hard.. |
|
Bamboo Erelid
Onweer  of er stort hier in de buurt wat in. |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: je kan altijd nog neusharen eruit trekken @Bamboo: klaagmuur  |
|
Bamboo Erelid
|
|
Kpuc Oudgediende
Opmiepen met die Ecclestone en trawanten, gewoon wat je zegt, geef wat je kan en haal eruit wat er in de auto wordt gestopt, geen gedoe met je mag niet meer dan zoveel cc hebben, of zoveel keren tanken, F1 is gewoon verwipt door dat soort pietlutjes Kassie  Doe dat lekker bij jezelf Inderdaad bro, een boek kan ook nog  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: F1 is wel lache joh, vooral als het regent  Kpuc: nee joh, ik scheer ze wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kpuc:  Ecclestone blijft niet lang meer, hij staat al met 1 voet in het graf.   Tanken????  Dat mag niet meer tijdens de race.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bamboo: hmzz, hoor allemaal sirenes over de dijk gaan nu  dacht toch dat het gewoon onweer was hoor  |
|