|
nietmeer
|
Soep was nog wel te vreten met wat brood  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
goedenaaf  |
|
nietmeer
|
Goede namiddag  |
|
FrankB Oudgediende
|
hoe is het?  |
|
nietmeer
|
Echt... Ik heb geen hond, dus ik weet niet hoe het is  [Flauw] Gaat wel goedjes, met jou?  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
*Komt binnenwandelen nog naboerend van de maaltijd* KOFFIE ???????   hallo allemaal en iedereen.. |
|
nietmeer
|
halloo  *serveert koffie voor bamboo* iemand nog wat anders? |
|
nietmeer
|
Helluw!!  What's new? |
|
Bamboo Erelid
Hayle:  dank je.. lekker... |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: Helluw!!  What's new? Eten is op  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Nu al? Wat schaftte de pot voor overheerlijks?? Btw: wéér een deepeetje hè??  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Een echte oudhollandsche maaltijd... Piepers, rode kool en een stukje dood beest  .. boerelandyoghurt met brown bastard sugar na  100% hollandse pot.. Morgen doe we weer creatief.. |
|
Bamboo Erelid
 I'm the deepeeking  ... jullie tikken gewoon niet snel genoeg... daar kan ik toch niks aan doen?? |
|
nietmeer
|
Rode kool  Dat hebben we hier dus niet  Ik tik best wel snel, maar probeer deepees te voorkomen, maar: |
|
nietmeer
|
WTF, er zijn toch geen modjes online!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Tonight Pizza.  pearlypuck:  Maar wel een adminnetje.  |
|
FrankB Oudgediende
|
ik leef maar half  |
|
Bamboo Erelid
Quote @WMR-kok:  Tonight Pizza.  pearlypuck:  Maar wel een adminnetje.  Dus? |
|
nietmeer
|
Tonight mozzarella of ricotta naar keuze, prosciutella, pomodoro & basilico en voor wie nog zin heeft een piadina met stracchino  Tuurlijk beetje insalata erbij voor het groen  |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: Rode kool  Dat hebben we hier dus niet  Ik tik best wel snel, maar probeer deepees te voorkomen, maar: Moeten we dat maar meenemen als we naar italie toe komen  ???? een traytje vol met potjes hak rode kool met appel ruilen???? jouw prakkie voor mijn prakkie? |
|
nietmeer
|
Die dingen mis ik best hoor, ook uit die potjes van Hak  Relpa stuurde heerlijke zuur- en boerenkool van Hak... en die veldertjes zijn ook zò lekker!! Dat zijn voor mij orgasmutjus dus  |
|
Bamboo Erelid
Quote FrankB: ik leef maar half  *geeft frankieB een schop voor zijn niet levende kant...* voelde je die? |
|
nietmeer
|
Wtf is een deepees?  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: Wtf is een deepees?  Iets waar ik goed in ben. Iets neerkwakken in het cafe en voordat een ander zijn kwakkie heeft gedaan er alweer een kwak opgooien  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Bamboo:  Een adminnetje dat nog moet Pulsen.  |
|