|
nietmeer
|
Ik wil hem graag even laten weten dat hij een ontiegelijke klootzak is  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
lisbeth nee hoor |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Quote Banaal: Ik wil hem graag even laten weten dat hij een ontiegelijke klootzak is  Dat weet ie al  hij is toch alwetend... volgens zijn volgelingen althans.. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Er is maar één opperwezen, en dat is het Vliegend Spaghettimonster, ramen  |
|
nietmeer
|
Banaal: Mogen we ook weten waarom? @Bamboo: Ik vind van wel  En ik heb geen sjippies  |
|
Bamboo Erelid
 Ramen  Oh Kpuc grote pastafari |
|
nietmeer
|
Kpuc: Dude, wie noem jij de opperwezen? Mij zeker niet gezien, hè?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Kpuc:  Draag je ook een pasta-vergiet?  |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: @Bamboo: Ik vind van wel  Dat vind ik dan weer prima. Ik gun een ieder zijn eigen geloof zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Als ik nou geloof in een stok en je ermee gaat poken..?  *Poked* |
|
Kpuc Oudgediende
Peerke, dan heb je een blog gemist Alev  Jij bent een mens, tastbaar. Een opperwezen moet glad en ongrijpbaar zijn, wel, pasta heeft die kenmerken  |
|
Bamboo Erelid
Alev: Dan zou je wel eens met een gebroken stokje kunnen achterblijven. Maar geloof zit niet in materiele zaken volgens mij. Geloof zit, als het goed is, in het hoofd en het hart. Toch? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
|
|
nietmeer
|
@Bamboo: Mensen kunnen in allerei dingen geloven. Het kan een God zijn, maar ook een voorwerp. (Bijgeloof enzo). Zoals sommige mensen geloven in een geluksarmbandje ofzo. MAAR, wat jij zegt klopt toch wel... Geloof zit in het hoofd en het hart  |
|
Kpuc Oudgediende
Lisbeth Salander: Mop, vraag Mmore of m een - tussen je namen zet  Enne, Ramen scheetje, nog een half uur  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Kpuc:  goed idee  inderdaad, nog effkes en het is weer zover  |
|
Kpuc Oudgediende
Hoeveel dagen nog eigenlijk voor we een jaar zo doen?  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Lisbeth Salander: Mop, vraag Mmore of m een - tussen je namen zet  Enne, Ramen scheetje, nog een half uur  Ja, dat is handig. Dan kun je bij @jenaam overzicht zien welke mensen op jou hebben ge-@  Daarom reageer ik in mijn blogs ook altijd met die @naam. Anders kunnen sommige mensen de reactie niet meer terug zien  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Kpuc: pfoe.. dat zijn er best een heule hoop denk  maar t is wel origineel  |
|
nietmeer
|
*Aait zomaar even Lisbeth en Kpuc* |
|
Bamboo Erelid
BIER & SJIPPIES |
|
nietmeer
|
*geeft Alev zomaar even een  * |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Alev:  je bent een liefje   waar locateer jij tegenwoordig, nog steeds in Turkije? @Bamboo: ja die Damn Sjipjes zijn op  ik spaar mijn trek  grapje.. we hebben gewoon echt niet meer.. |
|
Bamboo Erelid
Quote Alev: @Bamboo: Mensen kunnen in allerei dingen geloven. Het kan een God zijn, maar ook een voorwerp. (Bijgeloof enzo). Zoals sommige mensen geloven in een geluksarmbandje ofzo. MAAR, wat jij zegt klopt toch wel... Geloof zit in het hoofd en het hart   jaaaaa.. maar bijgeloof dat laten we buiten beschouwing... Anders komt er nooit een eind aan... |
|
nietmeer
|
GIMME GIMME Lief van je, Lessien  |
|