|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
|
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
FrankB: Ik wil helemaal niets met jou  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Mjah, alsof jij dat al kon beoordelen... Misschien waren jullie wel gewoon een ontieglijke kutklas... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
*volgt het gesprek* |
|
FrankB Oudgediende
|
Lisbeth-Salander: je mag wel deelnemen horo  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: net wat Kpuc zegt...en die man heeft een vak geleerd...die staat er wel voor jullie hoor... |
|
Kameleon Oudgediende
Kpuc, wij waren afgelopen jaar helemaal geen kutklas, iedereen luisterde gelijk in 1 keer, was respectvol naar de docent toe, maar toch probeerde hij iedereen te doordrenken over dat de medische wereld een paranoïde iets is, dat er niets van waar is enzo, nou sorry, maar doe dat ergens anders.  Lessien, dat vertelde hij zelf in de eerste les al, hij heeft nooit een docentopleiding gedaan! |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote @Kameleon: FrankB: Ik wil helemaal niets met jou  ik wel met jou  |
|
FrankB Oudgediende
|
@ladekast: met mij of met kammie? @Kameleon: de medische wereld is een ter***zooi  en ja, ik vind dat ik dat mag zeggen  |
|
Kameleon Oudgediende
Frank, hij quotet mij, dus hij zal mij wel bedoelen.  En Ladekast, dat weet ik nog van Walibi  Frank, is het dan aan hem om dat aan iedereen op te dringen? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
@Kameleon: ik kan niet beoordelen hoe hij dat deed, dus kan ik ook geen antwoord geven  |
|
ladekast Oudgediende
|
Lisbeth-Salander: kammie, heeft zo'n lekker klein kontje joh, ik liep in walibi telkens bij hem  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Wel eens geprobeerd om gewoon met die man te praten??? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
Kameleon Oudgediende
FrankB: Het ging echt in de zin van; Jullie moeten allemaal in God geloven omdat de dokters maar prutsen, niet weten wat ze doen. God kan jullie genezen van elke medische kwaal, et cetera. Die zwamverhalen.. Ladekast  Lessien, heb ik geprobeerd na de les, maar het was altijd een excuus zoeken om het wel te doen, dus ik heb gezegd dat ik dan niet akkoord ga met zijn manier van lesgeven  |
|
FrankB Oudgediende
|
@ladekast: ik wist dat er iets met je was.. maar nu weet ik het @Kameleon: dat is gewoon een gelovige die wel zin had in een klas vol pubers  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
In jouw ogen Kami, ik ken jullie niet maar jou wel een beetje, en jij schopt nu eenmaal graag Gelukkig dat je er wel van hebt geleerd en met goede cijfers erdoor bent gekomen, maar wees nooit trots op het wegjagen van een docent... |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
|
|
FrankB Oudgediende
|
doei Bamboo, tot zo  |
|
ladekast Oudgediende
|
Lisbeth-Salander: lachen hoor, overal naast hem willen zitten maar mocht niet, hij wilde bij zijn vriendje zijn en zag mij niet eens staan  @FrankB: ik ben prettig gestoord  |
|
FrankB Oudgediende
|
nee, je bent gewoon een idiote ladekast  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
FrankB: Tozzometeen  |
|
Kameleon Oudgediende