|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Hij weet wie het zegt  Waarom niet?  Heb ik wat gemist?  In mijn tijd had het cafe geen kelder  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@WMR-kok: Maar waar haal ik dan altijd het ijs vandaan voor @MuseMatt's ijsthee?  Quote @Mikke: Waarom niet?  Gewoon niet.  Quote Mikke: Heb ik wat gemist?  In mijn tijd had het cafe geen kelder  Zover ik weet is er wel eentje.  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Het ijs haal je uit de vriezer in de keuken achter de bar  |
|
|
Mikke: Nee, ik heb een ijsvoorraad aangelegd in de kelder  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Maar ik heb jaren geleden al een vriezer in de keuken achter de bar gezet  |
|
|
Mikke: O.  Wil je dan ijsthee met je eigen vriezer-ijs?  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Ja daar heb je niet van terug hè?  Ik hou niet zo van ijsthee, mag ik een bitterlemon? En kun je de keuken wel vinden?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Woei, een ijskelder, permafrost  |
|
|
Quote Mikke: Sophi-e-sticate: Ja daar heb je niet van terug hè?   Quote Mikke: Ik hou niet zo van ijsthee, mag ik een bitterlemon? En kun je de keuken wel vinden?  Ja hoor.  *serveert* Kpuc:  Hai Puck  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Is het eindelijk zomer begint ie over eeuwige vorst  |
|
Kpuc Oudgediende
Hoi Zoefje Gio, ik ben gek van de winter waar ik vroeger gek van de zomer was, iets met klimaatverandering  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
We zouden lange hete zomers krijgen door die verandering. Tot nu toe heeft het bijna alleen maar geregend en is het helemaal niet heet  Ik vind het iig beter dan die rothitte  |
|
|
Quote Kpuc: Hoi Zoefje  Hoi Boefje   |
|
Kpuc Oudgediende
Vage Poek, biefstuk, moet ze niet, rauw of aangebraden. Maar het bloed wat eruit druipt wel We hebben wel een warme lente gehad  |
|
nietmeer
|
Kpuc: litertje bloed bij de slager halen dan maar  |
|
|
Doppert: Bah! Begin daar niet over, daar word ik zo misselijk van!  *kruipt op een kist en gaat zilver zitten poetsen. Staat na een tijdje op en kijkt door de natte terrasdeuren* Hé, het regent niet meer  *gaat buiten zitten poetsen* |
|
nietmeer
|
Kpuc: Misschien wat bij jezelf aftappen? Scheelt weer een ritje naar de slager  Sophi-e-sticate: Hou eens op met dat gepoets!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Sophi-e-sticate: verveel je je?  |
|
Kpuc Oudgediende
Hm, gewoon biefbloed lijkt me beter  |
|
|
Quote Mikke: Kpuc: Misschien wat bij jezelf aftappen? Scheelt weer een ritje naar de slager  Sophi-e-sticate: Hou eens op met dat gepoets!  Hou eens op met je eeuwige aantijgingen!  Quote @Giovanni: Sophi-e-sticate: verveel je je?  Nee, ik poets het virtuele bezit van dit virtuele café. Hoezo?  Quote Kpuc: Hm, gewoon biefbloed lijkt me beter  Ieeeeuw, jij ook al?  |
|
Kpuc Oudgediende
Zoefjemops, ik ben een omnivoor  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Virtueel is niet echt, dus waarom zou je het poetsen?  |
|
|
Boefjemops, ik ben een overtuigd vegetariër  @Giovanni: Niet miepen.  |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Een aantijging is een valse beschuldiging. Punt 1 beschuldig ik je nergens van, punt twee kan dat dus al helemaal niet vals zijn  Kpuc: Misschien wat gezonder voor jou ja  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Zoefjemops: je kunt hem dus ook een baal hooi te eten geven  |
|