hr
jaargang -25 - laatste artikel 10-7 18:00 - 78059 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 [2]

Nieuwe Poll: De Euro

26-07-11 16:49:39 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
geld is niet te redden...het was verkracht op het moment dat men er waarde aan ging hechten....maar een euro is helemaal niks waard....dat zijn de dingen die je er mee kunt...of beter gezegt...moet doen om ze te kunnen doen....

26-07-11 21:56:23 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende

WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik denk dat het allemaal te redden is, en dat hoop ik ook. :ja
In principe is de Euro helemaal geen slecht idee, als je bekijkt dat het veel makkelijkere communicatie is, makkelijkere betalingen oplevert omdat je overal in de EU kunt pinnen zonder om te hoeven wisselen, maar ook omdat de ministers van Financiën ook betere afspraken kunnen maken. :ja

Het is voor ons in vergelijking met de Gulden duurder geworden, dat weet iedereen. Alleen: de voordelen die we nu hebben zijn wel erg fijn. :)

Is het niet mogelijk om de landen die op hun gat gaan (Griekenland, Ierland et cetera) onder een soort van curatele te laten stellen bij het IMF of bij de EU? Misschien is dat een veilige manier om de landen met de pure minima draaiende te houden. Denk maar aan een bijstandsuitkering, maar dan dat de landen toestemming moeten vragen aan het IMF/de EU en alleen onder bepaalde toestanden, stel dat Griekenland geld nodig heeft voor pensioenen, dan moeten wel de pensioen omhoog. :ja
Zoiets?

26-07-11 21:59:23 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Nou dat geld storten is alleen goed voor de aandeelhouders die tegoeden uit hebben staan in de Griek - het is niets goed voor de Grieken zelf - zoals alle volkeren.. betalen ze voor andermans spaghetti..

Men had een economische motor moeten opzetten vooral gebaseerd op toerisme - maar nu knijpt het allemaal dicht.. lijkt me

27-07-11 09:14:27 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Toch ben ik het eens met Kammie. Laten we vooral niet denken terug te kunnen naar de gulden. :nee

27-07-11 18:03:50 - Quote! - @deeese
deeese
Erelid

WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
lekker laten vallen die landen of onder curetele per direkt invoeren in die landen 65jaar pas stoppen met werken wij betalen nu zodat de grieken met 57 met pensioen kunnenn:r:r:r:r:r:r:r

29-07-11 14:14:26 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Griekenland had nooit in de euro mogen komen. ze zijn met valse cijfers naar binnen geloodst, om vervolgens met een kreupele markt van EU steun te genieten.

29-07-11 16:38:43 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
DEvH: Inderdaad, men staart zich blind op groot, groter, grootst en haalt daarom veel te veel (vooral ongeschikte) landen binnen.

29-07-11 23:31:59 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@ledi: als de landen zichzelf naar binnen liegen... maar er had wel wat meer onderzoek naar gedaan mogen worden...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven