|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
LessienElensar: misschien praat ze er niet graag over?? geen idee... |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
lessie, dat weet je toch wel  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Omdat ze geen dochter heeft misschien???? En zo wel vind ik het puur sneu voor dat kind, heerlijk een moeder die maar een beetje aan fling't en iedere dag loopt te zuipen in de kroeg  Hi trouwens  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Er is maar een iemand die ons daar antwoord op kan geven denk ik, die is niet meer online. Laten we niet verder speculeren hier... dat heeft toch geen zin  |
|
nietmeer
|
@ladekast: weet niet of je dit kunt zien, maar als je het wel kunt zien, zie je dat Macho het wel naar z'n zin heeft  |
|
ladekast Oudgediende
|
@MuseMatt: hehe, ik kan er veel opzeggen maar vooruit, laten we het daar niet over hebben  LessienElensar: dat kent ik wel zien heur  goed om te zien  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@ladekast: precies  Ik ga maar es vergaderen. Do. Not. Want.  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
ik ken haar verder niet dus ik ga niet speculeren..... |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
LessienElensar: Quote LessienElensar: @ladekast: weet niet of je dit kunt zien, maar als je het wel kunt zien, zie je dat Macho het wel naar z'n zin heeft  Ik smelt!!!!!   |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
zo ik was ook ff weg  sollicitatie gesprek geregeld voor volgende week vrijdag  en boodschappen gedaan en gelijk het vlees maar in de marinade gedaan voor vanavond  |
|
nietmeer
|
@pearlypuck: Macho is verhuist van ladekast naar Jannick. Het is zo'n onwijs lief beest  Hij lag gisteren al bij Jannick op bed, toen hij wakker werd  lag Macho bijna met z'n kop naast het hoofd van Jannick op het kussen  |
|
ladekast Oudgediende
|
Dat deed ie bij mij ook, toen ie klein was lag ie echt met zijn buik op mijn hoofd, voor en achterpoten op mijn schouders  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Denk dat hij dat bij Jannick ook nog wel gaat doen  Maar hij heeft het echt naar z'n zin bij Jannick en krijgt onwijs veel aandacht natuurlijk  Zondag toen we er net waren, ging hij al gelijk eten, dus helemaal goed  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Heb ik gezien! Die foto op bed met Jannick ook!!  Fijn dattie meteen wist te "aarden" daar  Issie ook aan buiten gewend, of is het een echte binnenkat? Quote @ladekast: Dat deed ie bij mij ook, toen ie klein was lag ie echt met zijn buik op mijn hoofd, voor en achterpoten op mijn schouders  Da's écht vreemd!!  |
|
ladekast Oudgediende
|
dat is niet vreemd, dat is lief  hij is beide, binnen en buiten maar als ie aandacht krijgt als ie binnen is dan wil ie niet zoveel naar buiten  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Hij is wel bloedmooi!!! Bijna nèt zo mooi als onze Mao  én onze Meo, natuurlijk!!! En wie zei er dat rode katten altijd mannetjes zijn?!?!?  |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
LessienElensar: Las het vanmorgen  ga maar effe lekker plat, meis!!  Hoi lief Cheffie!!! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ben weer eens gebeld over de krukken.  De manchetten kunnen niet veranderd worden. Ik zou het moeten accepteren volgens Kerstens. Ik heb dan dus krukken die maar voor ongeveer 90% in orde zijn.  Ik ben er niet mee eens. Ook met de hele gang van zaken ben ik het niet eens. Ze hadden eerst bij mij moeten komen met een assortiment krukken en dan kijken wat goed is in plaats van alles blindelings te gaan doen.  |
|
ladekast Oudgediende
|
mijn benen gaan protesteren, stomme griepjes ellende  |
|
nietmeer
|
Oehhhh, 2 (twéé!!!!) klaagliederen boven me  Ik ben weer weg  |
|
ladekast Oudgediende