|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@MuseMatt: Het is een zware last die ik mee moet dragen hoor  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Blend: ik zit tussen 4 muren, en er is geen winkel in deze gevangenis  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
verd... een dagje vrij zonder dat ik mensen heb uitgenodigt omdat ik wil knutselen en dan moet ik verplicht mn hele kamer spik en span maken.. het probleem is dat ik dat altijd moet doen als er niemand langskomt.. ik weet weer waarom het mij onmogelijk is te knutselen in dit huis. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Kom er net achter dat het Scaloppine al Marsala moet zijn.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@FrankB: ik ga je echt nomineren voor zeurkous nummer 1... ja, je stage is klote... maar je zult wel vaker klote situaties tegenkomen waar je doorheen moet... als je zo denkt dan kom je er ook nooit overheen  Je kan er beter wat van maken! #datmoesterevenuit |
|
Blend
Oud Moderator
FrankB: Ik zie al voor me hoe je van dat gevangenisvoer krijgt. Een grote pan ondefinieerbare borrelende drek die met een grote soeplepel wordt neergekwakt op je bord |
|
FrankB Oudgediende
|
@MuseMatt: je doet maar @Arya: probeer het eens schoon te houden? @Blend: ach, hier valt het nog best wel mee, geloof ik  |
|
Arya Oudgediende
|
FrankB Erg grappig.. Alleen zelfs als het netjes is moet ik iets anders gaan doen.. zoals bijvoorbeeld de larp kast uit ruimen, of plotseling het huis schoon maken.. |
|
FrankB Oudgediende
|
@Arya: wow, rustig blijven.. dat kan ik toch niet weten?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Foutje is weggewerkt op 39 pagina's.  Quote @Arya: FrankBErg grappig.. Alleen zelfs als het netjes is moet ik iets anders gaan doen.. zoals bijvoorbeeld de larp kast uit ruimen, of plotseling het huis schoon maken..  Kan je niet voor een weekje hier komen?  |
|
Arya Oudgediende
|
FrankB Sorry, mijn humeur is sinds mijn vrolijke entree eerder vandaag nogal naar beneden gezakt. net nog een uitbarsting gehad. Ik kan gewoon nooit iets voor mezelf doen in dit huis, tenzij ik gasten heb, want dan zijn mijn ouders opeens o zo lief.. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Arya Oudgediende
|
FrankB Ik baal er gewoon van dat als ik een dagje lekker iets op mezelf wil doen ik dat niet mag... |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Kameleon Oudgediende
Hè, getver, regen.  |
|
FrankB Oudgediende
|
@WMR-kok: @Arya: jammer, maar niks aan te doen? @Kameleon: jij had een fetish voor alles, dus ook voor regen, niet zo zeuren  |
|
Kameleon Oudgediende
FrankB  Ik heb niet voor alles een fetish  |
|
Arya Oudgediende
|
FrankB Toch maar weer mensen over de vloer halen -.- |
|
FrankB Oudgediende
|
@Kameleon: bij deze wel... zie het maar als een verjaardagscadeau @Arya: ik ben al onderweg? kan ik dan wel gewoon jullie internet gebruiken zodat ik met stagewerk verder kan?  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Ik ga even de post halen  |
|
FrankB Oudgediende
|
succes? |
|
Blend
Oud Moderator
Quote @Brie: Ik ga even de post halen  Heb je het overleefd?  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Blend: Haha nou, ben wel bijna weggewaaid. We zitten precies op een stuk waar de wind doorheen giert  . Stomme is dat er geen post was  |
|