|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik voel me genegeerd  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Oh wat is er dan Frank  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
FrankB: wil je een grouphug? |
|
FrankB Oudgediende
|
niks  mijn collega praat niet terug  zal wel komen omdatze aan t bellen is ofzo  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
|
|
Bamboo Erelid
|
|
|
|
|
Bamboo Erelid
@anjarey: Ja op de groep he.. net als bij rugby |
|
FrankB Oudgediende
|
zo, eens kijken wat WMR van netwerken weet  |
|
Bamboo Erelid
FrankB: Van netwerken weet ik genoeg. Echter niet van netwerken over stroomdraadjes  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Bamboo: t is een mooie techniek, als het ook werkt als ik denk dat het werkt.. alleen, net zo veilig als draadloos op WPA2 met 128 of 256-bit AES-encryptie.. het signaal komt verder dan je wil, alleen moet er moeite gedaan worden om ht te kraken  |
|
|
 t gaat iets beter met mn vader |
|
FrankB Oudgediende
|
das fijn om te horen, Anja  |
|
Bamboo Erelid
FrankB: Als het verder komt dan wat ik wil is het niks voor bedrijfsmatige toepassingen... Quote @anjarey:  t gaat iets beter met mn vader  En de admins van WMR hebben ook wat te doen.. de boel staat op instorten... |
|
|
ja gister ging het slecht...hij bleef spugen enzo maar vandaag heeft ie al even aan de rand van het bed gezeten  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Bamboo: wat staat op instorten?  edit: een disclaimer(bijv: dit verslag kan vertrouwelijke informatie bevatten, bla bla) in een verslag.. voorpagina, pagina 2? of ergens anders?  |
|
Bamboo Erelid
FrankB: regelmatig niet goed refreshen.. En nee geen disclaimers  |
|
FrankB Oudgediende
|
bamboo, het is een eis aan mijn verslag een disclaimer in te voegen...  alleen. waar?? het gaat maar om 4 regels tekst, dat dan weer wel, geen heel A4'tje zoals ik bij andere verslagen heb gezien xD edit 3: Quote: De informatie van dit verslag is vertrouwelijk en enkel bedoeld voor de geadresseerden, indien u dit verslag ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken of verspreiden, maar de afzender direct te informeren door het verslag te retourneren en/of verwijderen. edit 4: spelfoutcorrectie  |
|
Bamboo Erelid
FrankB: Disclaimers staan aan het eind of als separate bijlage indien ze te groot zijn.
4 regels? In een klein lettertype in de voetnoot van de laatste bladzijde in grijs. |
|
FrankB Oudgediende
|
dank je  hoe is het daar verder?  |
|
|
jaja  |
|
Bamboo Erelid
Hier is het verder goed. Ik ben bezig met de installatie van een W2K8R2 domain controller voor een klant en dat schiet niet op. Na ruim 120 updates vind microsoftie update ineens service pack 2... en daarna weer 24 updates. Dus ik ben al de hele ochtend bezig met wachten.. @anjarey:  |
|
|
ik ben nu helemaal de weg kwijt  |
|
Bamboo Erelid
|
|
FrankB Oudgediende
|
SP=al die voorganade updates.. voortaan downloaden>op CD branden, en als eerste runnen, voor je met updaten begint..scheelt een hele hoop gerotzooi en wachten  |
|