|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
nou ja, heb verder niks bijzonders gedaan  edit: arghh.. sommige mensen  vrouwen,. ik snap ze niet  |
|
SarahFlower Lid WMRindex: 6 OTindex: 62 Wnplts: Amersfoort
|
Ik ook niet  snap mezelf al niet eens, dus... maar gooi je frustratie er eens uit  |
|
FrankB Oudgediende
|
had afgesproken met een goede vriendin.. zegt ze af omdat ze zich niet goed voelt.. komt ze net op skype, belt ze me, is ze met haar beste vriendin  voelt echt als een steek in de rug  |
|
|
ik zeg: een goed gesprek voeren en anders dumpen |
|
FrankB Oudgediende
|
ja, idd, maar die vriendin is ernog bij.. en wil voor haar de sfeer nie verpesten.. en haar dumpen.. nee  |
|
nietmeer
|
Dan moet je haar gewoon een keer een klap voor d'r bek verkopen. Werkt altijd bij vrouwen. |
|
|
hoeft ook niet perse nu, maar wel snel. Anders maakt ze ook maar een beetje gebruik van je |
|
|
Banaal: ik hoop dat dit sarcasme is  |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
Banaal: als je kutopermkingen wil maken, zoek een ander slachtoffer.. |
|
|
nou nou guys... |
|
nietmeer
|
Oke, wat doe ik nu fout? |
|
FrankB Oudgediende
|
uh.. 1: dames slaan is fout 2: opmerkingen die nergens op slaan? |
|
|
Ik neem aan dat het gewoon een grapje was Frank |
|
nietmeer
|
FrankB: Met een beetje gezond verstand in je hoofd zal je toch ook wel snappen dat ik dat niet echt doe? |
|
|
Banaal: hoe is het verder?  |
|
nietmeer
|
@SarahFlower: Behalve dat ik op zaterdagavond verslagen zit te typen gaat het wel goed hoor. met u? |
|
|
Banaal: hmm tja dat is minder... moet er zelf eigenlijk ook aan geloven, maar vind andere dingen eigenlijk wat interessanter  verder wel prima, behalve dat mijn rug kapot is ofzo  |
|
nietmeer
|
@SarahFlower: kraakt ie, of geeft die rare piepjes? Ik moet nog een essay voor mijn Engels cursus schrijven. Een lesbrief maken en ook nog 2 artikelen schrijven over de biologische achtergrond van bij EHBO veelvoorkomende letsels  |
|
|
Banaal: oke  klinkt... veelzijdig? Nee ben gister uit geweest en toen een spier verrekt geloof ik :') |
|
nietmeer
|
@SarahFlower: Ik doe een leraaropleiding (vandaar de lesbrieven) met als vak biologie (vandaar die biologische achtergronden van EHBO) en ik volg een Engels cursus zodat ik evt. tweetalig les kan geven  |
|
|
Banaal: nice nice  flink aan de bak dus |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Banaal: Nederlands en Engels. Wel weer erg banaal hoor. Waarom geen Chinees of Japans als 2de taal?  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Omdat dat op veel scholen niet gegeven wordt  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Da's toch ook weer een banale reden  .. open solicitatie: Leraar biologie zoekt baan in 2 talig onderwijs. Nederlands en Chinees. Ik zeg een gouden carrière ligt voor je weggelegd in China.. |
|