|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Tussenpaus Senior lid WMRindex: 274 OTindex: 67 Wnplts: De Meern
|
Is een magnetron / frituur niet iets makkelijkers? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ben je heel even weg, gaat t weer over eten.. ZUCHT |
|
|
Lisbeth-Salander: ging het daar vóór mij ook al over dan? |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Tussenpaus: Totale tijd is maar 25 minuten ongeveer dat ik bezig ben voor dit gerecht.  Lisbeth-Salander:  Ik kan het bijna nergens anders over hebben.  Je wilt toch niet hierheen komen.   Anders had ik het nu wel over een ander onderwerp.   En misschien ook wel niet.  |
|
|
@WMR-kok: 25 minuten valt te overzien. En hoelang zal je er dan overdoen m het op te eten?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Tussenpaus: Wel, het is voor 2 personen dus ik schat het op 30 minuten.   Ik moet er wel een foto van maken voordat ik begin te eten.  |
|
|
@WMR-kok: Voor 2 personen? Verwacht je bezoek?  Dan is het zeker de moeite waard! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik denk dat maar heeeeeeeel weinig mensen de daadwerkelijke betekenis van de naam van mijn site weten. @Tussenpaus:  Ik verwacht geen bezoek.  Ik heb vanochtend 2 worstenbroodjes op rond 10:00 uur. Dit wordt mijn volgende maaltijd.   Ik ben me nu aan het voorbereiden voor de bereiding.  *steekt joint aan.* |
|
|
Krao nog wat toch? Ai geen bezoek, wat er niet is kan nog komen  Ook een recept van de worstenbroodjes geplaatst: stap1, doe ze in de oven, stap2 eet ze op  . Of zelf gemaakte? Dan wordt het hoog tijd om te eten! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Shihyrak Kraotach is de naam van mijn held in het spel Oog des Meesters.  Hij is een "licht" geschifte ridder die voortreffelijk kan kokkerellen.  Maar ik bedoelde de titelnaam van de site.  "De Happy Chief Cook".  |
|
|
Oh oke, nou voor happy chief cook dan. Eeh, je zei net dat je een joint op stak, misschien ga je van het roken wel uch uch doen, dan ben je wel een chief/opperhoofd. Happy wordt je er ook van en koken is je hobby, happy chief cook dus  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Een chief cook is niet gediplomeerd.  Happy, van een joint kan je happy worden. Happy Chief, blije baas. "Ugh"  Chief, Indiaanse opperhoofd.  Cook, kok, koken, kokkerellen.  Happy Chief Cook, Een vent die geen diploma's heeft en stoned staat te kokkerellen.   En af en toe geef ik een etentje.  Met het spel Oog des Meesters werd er afwisselend gekookt. Mijn grootste diner die ik gemaakt heb was voor 4 of 5 personen een 10 gangen menu.  |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@Tussenpaus:  Yep.  Mijn grootste diner was een Chinees-Indische rijsttafel voor 9 personen (familie).  Voor zulke diners ben ik een dag of 3 bezig.   Loempia's en dergelijke kan je ruim van tevoren bereiden. Dat kan de vriezer in.  Vleesgerechten (stoofvlees) kunnen een dag van tevoren gemaakt worden.  Ook marinades kunnen daags tevoren gemaakt worden.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hallo???? |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
*echo* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hèhe, eindelijk iemand in het café.  Hoest Frank?  |
|
FrankB Oudgediende
|
*uche* nogal misselijk |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
FrankB Oudgediende
|
ik ken het  eet smakelijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Al 2 borden Bruine Bonensoep op.  Ik denk dat er nog een bord of vier in de pan zit.  |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.743 OTindex: 97.361
|
Owwwww, wat lekker! Als het weer omslaat en het kouder wordt, ga ik hier BBsoep maken!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Mamsie:  Ik heb een Indische Bruine Bonensoep gemaakt.  |
|