|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
 ik snap et nie pearlypuck ik ben daar gister 3!!! uur geweest  wel lekker relaxed en mn mannetje heeft et betaald |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
raarenwaar en Maaike, kunnen jullie ergens anders gaan vervelen? Hoi iedereen  |
|
nietmeer
|
Wat snap je niet? Maaike & raarenwaar ... of mij ??  Hoi neefje  !! Alles goed?? |
|
Maaike1998 Senior lid WMRindex: 112 OTindex: 144 Wnplts: ABCD S |
Nee het was raar en waaar |
|
|
pearlypuck: Maaike en raarenwaar @Kameleon: hoi  |
|
raarenwaar Senior lid
 WMRindex: 629 OTindex: 286
|
pearlypuck: ik denk mij en Maaike Maaike mond houden en ga werken  |
|
ik houd op hoor alleen een vraagje dit is cool |
|
nietmeer
|
@anjarey: Ik snap er ook niks van ... mja, da's normaal voor een 13-jarige kinderpsychologe  |
|
Kameleon Oudgediende
PP!  Alles super!  En daar?  Anjarey: Hee!  |
|
Nee maar raarenwaar is daan hij it bij mij ind eklas en we vervelen ons XD we weerken op ene digischool haha |
|
raarenwaar Senior lid
 WMRindex: 629 OTindex: 286
|
oke ik snap er niets meer van Trouwens: Hoi Kameleon  |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Prima hier, nog lekker weertje!! @anjarey: 3 uur?!?!?!  Ik hoop morgen eerder klaar te zijn  |
|
@raarenwaar: HAHA ok Ik zstuur wel een uitleg in prive bericht  |
|
Nee kijk ff eerlijk daan (raarenwaar) zit bij mij in de klas en wilt iedereen wijs maken dat hij ouder is dan hij is dus hij zegt dat hij ene advocaat is op zijn profiel terwijl hij eigenlijk 12 is en ik 13 haha sukkel dat hij is |
|
Kameleon Oudgediende
PP: Hier ook lekker hoor.  Al stinkt het hele dorp hier naar riolering.  Hoi R&W  |
|
nietmeer
|
@Maaike1998: Doe dat maar meis, want dit ziet er zņ zielig uit hier  En weet je wat? neem raarenwaar gelijk mee, alsjeblieft...  |
|
|
pearlypuck: ach ik vond et wel lekker en ze zijn lang bezig aangezien ik veel en dik haar heb...woopie!! |
|
Kameleon Oudgediende
@Maaike1998: Als we tóch verwijten gaan maken, doe het dan wel grammaticaal correct, a.u.b.  |
|
|
Quote pearlypuck: @Maaike1998: Doe dat maar meis, want dit ziet er zņ zielig uit hier  En weet je wat? neem raarenwaar gelijk mee, alsjeblieft...  @Maaike1998 jij zegt ook dat je kinderpsychologe bent  |
|
nietmeer
|
@anjarey: Joehoe!!  Ik heb dus dun haar!!! Kan nooit langer dan anderhalf uur duren dan...toch??  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
|
pearlypuck: precies pff nog 40 daagjes  nog ff afzien en dan zie ik mn vriend weer @Kameleon niet dan? ze zegt dat hij liegt maar zij schijnbaar dus ook.... |
|
nietmeer
|
@anjarey: 40 dagen  dat klinkt nog best lang...  Ik kan een beetje met je meevoelen, want toen ik nog "ver" verwijderd was van Italië, leek elke dag wel een eeuwigheid te duren  En kijk!! Nu zijn we voor altijd saampjes!!  |
|
Kameleon Oudgediende
Anjarey: Ze zijn allebei gewoon enorm irritant bezig. En inderdaad wat jij al zegt: De pot verwijt de ketel.  |
|
|
pearlypuck: ja dan hebben we elkaar 3 maand!! niet gezien  nou ja niet gezien we "zien" elkaar op videochat dat wel maar das niet hetzelfde @Kameleon ach kinderen  |
|