|
nietmeer
|
@The-Enflamer: Ehm, ben niet zo'n jazz-fan, vooral als ze zo zenuwachtig beginnen te toeteren op allerlei blaasinstrumenten, maar rustige jazz mag van mij wel  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
|
|
The-Enflamer Erelid
 WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
pearlypuck: Heb ik dan een beetje klassen volgens jou??  |
|
|
wat een takkeweer hier zeg  |
|
nietmeer
|
@The-Enflamer: Nou vooruit dan, omdat het vandaag de dag van de leraar is @anjarey: het was hier in de zon niet te houden  (28° )  |
|
The-Enflamer Erelid
|
|
|
The-Enflamer Erelid
|
pearlypuck: uuh ik ben geen leraar maar bedankt.  |
|
nietmeer
|
@The-Enflamer: je wilde toch klasse?  Heb je toch even een moment van glorie gehad  |
|
The-Enflamer Erelid
|
pearlypuck:  dankjewel.  |
|
nietmeer
|
|
|
The-Enflamer Erelid
|
straks engels YES een vak wat ik goed kan en leuk vind  |
|
|
pearlypuck: het regent hier  stuur wat zon deze kant op plz??? @The-Enflamer: was ook mijn favoriete vak maar alleen omdat dat het enige was waar ik WEL goed in was  |
|
nietmeer
|
@anjarey: Als ik dan kon, zou ik het met alle liefde doen... het moet hier nl. nodig eens een beetje regenen @The-Enflamer: in vond de talen ook altijd het leukst op school. Maar owh, wat had ik een hekel aan wiskunde  |
|
The-Enflamer Erelid
|
pearlypuck: ik kan alleen geen duits (vind het nog steeds een k*t taal) wiskunde heb ik niet meer maar het heet marktbeleid. |
|
nietmeer
|
@The-Enflamer: Ik vond alle talen leuk en zelfs toen ik naar Italië vertrok, had ik het italiaans al snel onder de knie  Oh, mss is marktbeleid wel veel leuker dan wiskunde  |
|
The-Enflamer Erelid
|
pearlypuck: klopt maar er is minder om uit te rekenen maar het is latiger.  |
|
nietmeer
|
Het is juist dat rekenen en die rare formules waar ik zo'n  hekel aan heb  |
|
|
ik kan niet rekenen nog steeds niet ik heb de hoop opgegeven  talen daarentegen pik ik verrassend snel op  en geschiedenis vond ik altijd leuk  |
|
ladekast Oudgediende