|
nietmeer
|
Ga zo lekker m'n bedje opzoeken, heb vandaag een nieuw kussen gehaald  zelfde uitvoering als hiervoor, maar die had ik al zes jaar, dus moest echt vervangen worden  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind kussens altijd moeilijk, ik heb nooit echt een goeie  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@Luna: Nou je weet wel van die jongens die hun broek zo'n beetje onder aan hun billen hebben hangen enzo he  ? Vandaag ging er dus 1 zitten in de bus en toen zat z'n onderbroek dus ook zo laag dat je minstens de helft van z'n blote billen zag   |
|
Luna
Moderator
Ja, dat snap ik ook nooit  Ik kijk altijd of het allemaal wel schoon is daaro  Niet dat er bruin ergens zit   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Luna en haar rare gewoontes  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Luna: Hahaha  Over bruin gesproken, op de terugweg zat ik beetje voor me uit te staren.. zie ik ineens iets bruins bij m'n voeten bewegen  Dus ik denk wtf is dat nou weer  Bleek het zo'n worsthondje te zijn van iemand die twee plaatsen voor me zat   ` |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
luna is gewoon een vaag dingetje  net als pindakaas.. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ben gek op pindakaas  |
|
FrankB Oudgediende
|
en wij zijn gek op Delenn  zo.. even slijmen, zo vlak voor de bowling..  |
|
Luna
Moderator
Ikke, ja  Maar ik doe dat iedere keer als ik bouwvakkersspleet zie  altijd kijken of het poepvrij is  LQ, hotdogje  |
|
Delenn
Oudgediende
maar ik vind wel altijd dat pindakaas 100 keer lekkerder ruikt dan dat het smaakt  ben altijd teleurgesteld als ik pindakaas eet  Quote FrankB: zo.. even slijmen, zo vlak voor de bowling..  nu ja zeg |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Luna: Ik moet er echt eentje met een nekrol hebben en heb tot zes jaar geleden altijd lopen zoeken naar de goede, maar toen toch gevonden  De Silvana Support  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Luna: anaal gefixeerd  Ik verveel me  |
|
Delenn
Oudgediende
@Frank; ik ga niet over de scores  ik doe zelf ook mee en ik eindig niet bepaald hoog  ik ga zo naar bed  ben echt moe  beetje te veel moeilijke patiënten gezien (moeilijk als in moeilijk probleem (verslavingen enzo), niet moeilijk als in vervelende karakters ofzo  ) en ik krijg best al veel verantwoordelijkheid  veel patiënten zien de arts niet eens meer  (als het simpele problemen zijn  maar toch  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Luna: Ja zo iets ja   Ik had trouwens vandaag een toets  en van het onderdeel dat ik het beste had geleerd ben ik gewoon gezakt!  Maar het waren ook een beetje vragen die je van meerdere kanten kunt bekijken  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Delenn: ik slijm bij iedereen die meedoet  |
|
Delenn
Oudgediende
@Frank; zodat we scheef gaan gooien ofzo?  @LQ: niet meer leren is dus het advies  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Delenn: Ja precies! Maar het was ook een stomme vraag, want het ging over dat je bij het injecteren juist snel moet inspuiten want hoe langzamer je dat deed hoe pijnlijker het is.. en dan kun je kiezen tussen goed of fout. Maarr laatst had ik dus samen met mijn begeleider ff subcutaan gespoten en toen mocht ik het wel sneller inspuiten omdat het anders pijnlijk was. Dus ik dacht dan is die vraag vast goed. Bleek het fout te zijn.. want niet alle mag je snel inspuiten  Zo lekker dubbel  |
|
Delenn
Oudgediende
ligt er aan hoe je spuit ja  intramusculair is gemiddelde snelheid beste (te langzaam is pijnlijk maar héél snel is ook pijnlijk), subcutaan kun je beste vrij snel doen, maar intraveneus moet je niet te snel doen, das beter langzaam (sommige stoffen moeten snel vanwege de stof, maar voor de pijn is langzamer beter). dus vage vraag  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jehp en daarop ben ik dus gezakt  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
kiekeboe  |
|