|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
FrankB: ok wat werdt er verteld in het derde verhaaltje op pagina 666  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
 FrankB: nu al?! |
|
nietmeer
|
10 dagen is niet te doen he  kids moeten gewoon naar school  |
|
Spons Erelid
zullen we t maar niet doen, heb ik een derde definitieve ban aan mn kont hangen xD |
|
nietmeer
|
@Spons: Vorige keer ging je zo snel weg, maar hoe gaat het nu met je dochter??? Vader van d'r nog wel in beeld voor haar??? |
|
ladekast Oudgediende
|
@Spons: dan heb je wel wat op je geweten dan als je al 2 keer gabant bent zeg  LessienElensar: die zijn spontaan ziek  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
FrankB: meneertje DP ben jij aan het worden zeg  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Kan ik niet maken joh  en het is voor m'n zoon te belangrijk nu...school...dus maar niet doen  |
|
Spons Erelid
vader is nog wel in beeld, hy woont alleen wel in friesland weer by zyn ouders, dus het is altyd lastig regelen. Maar gaan gewoon goed met elkaar om, zyn zonder ruzie uit elkaar gegaan of iets dergelyks. Met de kleine draak gaat alles prima, zou ik er zo tien van kunnen hebben.  volgens mn moeder lykt ze op my als baby.. Dan hou ik nu alvast mn hart vast als ze gaat puberen |
|
|
FrankB je bent weer aan het DP'en @ladekast Frankie zegt dat ie alle berichten kent  |
|
FrankB Oudgediende
|
@ladekast: het is de verbinding hier op stage  |
|
ladekast Oudgediende
|
@anjarey: heb je gezien hoelang de neus van FrankB is geworden ?  |
|
Spons Erelid
|
|
nietmeer
|
@Spons: Je zou nog steeds een keer een blog aanmaken met een foto van d'r  |
|
|
FrankB: mmmhhmmm zou ik ook zeggen je wil gewoon je OTindex omhoog hebben @ladekast nee hoezo hij is Pinocchio? @Spons waarom niet?  |
|
Spons Erelid
LessienElensar: moet ik eerst internet hebben thuis, zit nu op mn mobiel  gister aangevraagd, dus komt snel  hoe gaat het met jouw kleine draakjes? |
|
nietmeer
|
@Spons: Ik heb er maar 1 hoor  en klein is ie niet meer  is al 12 jaar, wordt febr. 13 jaar  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Spons: internet kan gefixed worden hoor  heb je nog geen abbo, of is het internet gewoon dood?  |
|
Spons Erelid
ik dacht dat je dr 2 had joh, haha. Ik word een beetje dement  En fok. Al t 2de paar oordopjes dat tussen mn styltang komt. mheheee. Wanneer word ik eens normaal? XD |
|
ladekast Oudgediende
|
ik heb van de week een volledig pakket van UPC aangevraagd. Alles in 1 klap  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Spons: nooit.. @ladekast: UPC  thuis zit ik nog op KPN.. alles van KPN, ik kan dus ook nooit fatsoenlijk TV kijken of internetten xD |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Spons Erelid
FrankB: ik teerde tot op een paar geleden op t internet van de buren, maar die hebben t ineens beveiligd  de bastards... Maar nu zelf interweps aangevraagd. En nee, ik ben denk ik de laatste die normaal zal worden xD |
|