|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
*doet karate-kid na* |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@WMR-kok: dat maakt het al helemaal ongeloofwaardig  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik denk dat ik maar eens ga lunchen ofzo  .. Schoolwerk schiet ook voor geen meter op  |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
ik heb de roze band  |
|
FrankB Oudgediende
|
Little Queen: eet smakelijk @anjarey: sexyy |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Het regent hier nu ook echt keihard   Ben blij dat ik binnen zit  |
|
WMR-kok
Oudgediende
De blauwe band is de 8ste graad.   Helaas begin je bij graad 10. |
|
FrankB Oudgediende
|
@WMR-kok:  bij shotokan heb je wit,geel oranje, rgoen, blauw, bruin, bruin, zwart  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb die sport beoefend in de jaren 1975 en 1976. Ik heb er helaas mee moeten stoppen vanwege rugproblemen door een groeispurt van 30 centimeter in een half jaar.  Van Jiu jutsu had ik de 2de graad en bij het judo de oranje band.   Ik herinner mij mijn eerste judowedstrijd nog goed.  Ik zat er net 6 weken op.  Ik had de witte band en moest tegen een bruine band vechten.   De hele wedstrijd heeft 10 seconden geduurd.   Toen werd ik door een soetemi gelanceerd en kwam 5 meter verder op de mat terecht.   Ipon.  |
|
FrankB Oudgediende
|
'mijn 1e wedstrijd.. 1 gewonde die een week niet fatsoenlijk kon lopen  was bij examen groene band - tegen 2 bruine band tegelijk  hij dacht mn kop te raken, ik dook weg, trapte.. en hij kwam niet meer overeind  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Sport, daar word je moe van hoor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn beste prijs met het judo was de 2de plaats zuid-westelijke kampioenschappen voor teams.  ] Ik moest als oranje band tegen een bruine band strijden.  Verloor ik dan werden we derdes.  Helaas konden wij geen eerste worden.  Ik heb mijn wedstrijd op gelijke stand kunnen eindigen.  Met het biljarten was ik een stuk beter.  Ik speelde toen 5de klas libre.  Maar een hoofdpijnaanval heeft mij gehinderd om in de landelijke finale te komen.  Uiteindelijk werd ik toen vierde.  Door die hoofdpijnaanval verloor ik 1 partij.  Als ik toen die partij gewonnen had, had ik op zijn minst 2de geweest.  En had ik naar de landelijke finale gegaan omdat nummer 1 een te hoog moyenne had.  |
|
nietmeer
|
Goedemiddag heren!!!  (én ladekast natuurlijk  ) |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
  Cheffieeeeee!!! Hoestie nou?? |
|
FrankB Oudgediende
|
@pearlypuck: PEARLY!!!  mijn beste prijs? groene band =D oh.. en die andere keer een bloedneus, tand door de lip en last van mn kaak XD excuus voor late reactie, er kwam iemand binnen  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: kuttekop  |
|
WMR-kok
Oudgediende
pearlypuck:  Op het ogenblik zwaar klote door de pijn aan de voet. Ik hoop dat het snel wegtrekt, heb al een pijnstiller ingenomen. Vandaag wil ik Indiaas gaan kokkerellen.   De MRI scan van de voet heeft niets bijzonders gezien.  Aan één kant is dat wel gelukkig.  |
|
ladekast Oudgediende
|
Pas op, ik ben niet normaal en daar maak ik dankbaar misbruik van  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@WMR-kok, en nu weer verder met onderzoeken enzo? |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
kkk..kkk...oouuudddd |
|
FrankB Oudgediende
|
@Spons: hm.. *bind spons op de kachel vast en zet de kachel wat hoger*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn mooiste prijs was de eerste plaats van een koppeltoernooi in Oudenbosch.  Dat was in 1988.  Een mooi tinnen bord van 32 centimeter doorsnede. @Luna: Ik heb er nu een zalf met antibiotica erop zitten en heb een paar andere zalfjes meegekregen. Daardoor zou het moeten verbeteren.  Over 6 weken terug naar de dermatologie.  De wond ziet er wel een stuk beter uit dankzij de lymfvatendrainagetherapie.   Mooi woord voor galgje eigenlijk.  De tenen zijn ook iets minder verkleurd.  |
|