|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Quote DFCPhoenix: goeiemiddag Hmm dat was t toch altijd pas na sesamstraat  ? (sorry inkoppertje)  ~ trekt schransvak open en smijt geheel set theekoppen naar binnen  ~ Da's een knapperige hap porselein.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 De ideale vrouw.... is 1 meter 60 lang (ideale barhoogte), doet getrouw het huishouden, zorgt voor de kinderen, zorgt dat het sportkanaal aanstaat als je thuiskomt en een biertje klaarstaat met hapjes, loopt op eerbiedige afstand achter de echtgenoot, draagt alle boodschappen, luistert slaafs naar haar man, staat meervoudige huwelijk toe.  Vraag rest, waar kan je die vinden!  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
*vangt porselein op* Foei stoute sophiesticated! ga maar in de hoek staan! @ladekast: ja oke  maar je hoeft je ook niet druk te maken om dingen  maar gewoon genieten van het leven en dan zonder zorgen dat zou ik niet kunnen ik heb liever wel wat verantwoordelijkheid e.d. en iets wat uitdaging geeft  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ach je moet een vrouw gewoon in die vorm zien te meppen |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote @WMR-kok:  De ideale vrouw.... is 1 meter 60 lang (ideale barhoogte), doet getrouw het huishouden, zorgt voor de kinderen, zorgt dat het sportkanaal aanstaat als je thuiskomt en een biertje klaarstaat met hapjes, loopt op eerbiedige afstand achter de echtgenoot, draagt alle boodschappen, luistert slaafs naar haar man, staat meervoudige huwelijk toe.  Vraag rest, waar kan je die vinden!  uhm ik heb zo het idee in de islamitische wereld al krijg je dan een alcohol vrij biertje... maar dat lijkt me eigenlijk ook geen leuke relatie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
DFCPhoenix:  Het gaat lekker.  Ben sinds vorige week weer aan het kokkerellen.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
ah oke das beter! hoezo was je der mee gestopt dan  ? |
|
|
Quote DFCPhoenix: *vangt porselein op* Foei stoute sophiesticated! ga maar in de hoek staan!  Grmbl...  ~ gaat op kruk van 4 cm achter de bar staan ~  |
|
WMR-kok
Oudgediende
DFCPhoenix: Vanwege de pijn was ik niet meer in staat om dat te doen. @Sophiesticated:  De vloer achter de toog is 15 centimeter lager.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote @Sophiesticated: Quote DFCPhoenix: *vangt porselein op* Foei stoute sophiesticated! ga maar in de hoek staan!  Grmbl...  ~ gaat op kruk van 4 cm achter de bar staan ~  *pakt sophiesticated samen met barkruk op zet der in de hoek en taped der aan der barkruk vast  * dan doen we het wel zo   @ @WMR-kok: ahw balen man! ik was al je blogjes aan het terug lezen kijken of ik wat kon vinden waarom je was gestopt  was der namelijk zelf een tijdje niet geweest  maar mooi dat het nu weer wel gaat man!  hopen dat het zo blijft  |
|
WMR-kok
Oudgediende
DFCPhoenix:  Hopen dat het steeds beter gaat.  |
|
|
Quote DFCPhoenix: Quote @Sophiesticated: Quote DFCPhoenix: *vangt porselein op* Foei stoute sophiesticated! ga maar in de hoek staan!  Grmbl...  ~ gaat op kruk van 4 cm achter de bar staan ~  *pakt sophiesticated samen met barkruk op zet der in de hoek en taped der aan der barkruk vast  * ~ stapt uit schoenen, springt van de kruk af, trekt tape van schoenen, trekt ze weer aan en loopt weg ~  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@WMR-kok: dat is natuulijk nog beter sorry  ik dacht dat het nu alweer op z'n best was  maar inderdaad dan hopen dat het steeds beter gaat  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
* plakt soppie met haar neus vast aan de muur * |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Sophiesticated: wie zegt dat ik alleen je schoenen eraan vast had getaped?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Sophie, wil je een rum-cola voor mij inschenken?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote @WMR-kok:  Sophie, wil je een rum-cola voor mij inschenken?  mag ze niet  moet ze eerst minimaal 16 voor zijn om dat in te schenken *ff serieus dat moet in bijna alle cafe's en kroegen e.d.* |
|
|
Quote DFCPhoenix: @Sophiesticated: wie zegt dat ik alleen je schoenen eraan vast had getaped?  Zucht.  ~ stapt op kruk en plakt zichzelf weer vast ~ Quote @WMR-kok:  Sophie, wil je een rum-cola voor mij inschenken?  Tegen betaling. Betaalmiddel = hulp.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote @ladekast: * plakt soppie met haar neus vast aan de muur * |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
|
~ trekt hittebestendige sokken aan en smelt tape weg met gloeiend hete maiskrabsoep ~ Quote DFCPhoenix: trouwens @Sophiesticated: je profiel zegt dat je 12 bent niet 13  Hebbet gemerkt. Klopt niet.  Jij ook al?  |
|
|
Oeps, dp!  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|