|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Mensen wat heb ik een dorst! Het is vrijdag en na 12en. Dus ik zeg: Aan de tap! (man, ik heb echt dorst...) |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
*slaapt* |
|
nietmeer
|
*Giet emmer vol HJ in voor Blend* |
|
Mediaguy Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 265 Wnplts: Kaatsheuve S |
@Grouse: Weet ik maar onderhouden kun je weg laten door alleen diensten te leveren. Waardoor je weinig tot geen materieëlen kosten hebt. Soort van freelancer. Weinig kosten + je hebt je eigen bedrijf. |
|
nietmeer
|
@Mediaguy: Ik ken dat kunstje  Maar dan nog moet je aan je omzet komen. Elke keer weer. Vorig jaar heb ik een heel slecht jaar gehad. Gelukkig is het dit jaar een stuk beter.  |
|
Blend
Oud Moderator
@Grouse: Dank je @Mediaguy: Was dat maar zo makkelijk. Ik ben ook voor mezelf begonnen, een kleine 4 maanden geleden. Met een top idee, enige in Nederland. Advies en handelen met ander mans handel, kortom: bijna geen kosten. Maar het is erg lastig om klanten te vinden en het vertrouwen te krijgen. |
|
FrankB Oudgediende
|
@Blend: als je eenmaal klanten hebt, gaat hetwel werken  |
|
Blend
Oud Moderator
FrankB: Als je voor die tijd niet door je geld heen bent  |
|
nietmeer
|
@Blend: De kunst is om repeterende klanten te vinden en die aan je te binden. Dan heb je er niet veel nodig. Repeterende klanten zijn meestal geen eindgebruikers maar zorgen voor jouw aquisitie en verhogen jouw tarief naar de eindgebruiker. Zo verdient iedereen wat. |
|
Blend
Oud Moderator
@Grouse: Ja op papier zag het er makkelijk uit  In het echt werkt het ff anders. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Is geen baantje voor mij Grouse. Bij mijn ex-werkgever was het vrij gemakkelijk, die werkte met machines van meer dan 30 jaar oud toen ik daar begon.  |
|
FrankB Oudgediende
|
mag het nu weer over een onderwerp gaan waarover ik ook kan meepraten?  |
|
Blend
Oud Moderator
FrankB: Wat stel je voor?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
En het waren ideeën waar eigenlijk iedereen op kan komen als ze er zin in hadden.  Maar ze deden maar een dotje aan om het heel rustig te hebben. |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
FrankB: Het weer?  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Grouse: nu ikbinnen zit, niet naar buiten kan, kan ik niet over het weer praten  |
|
nietmeer
|
FrankB: Bowling dan? Nee @WMR-kok NIET over blowing  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik werd aangenomen en moest dubbelzijdige CRT-tape gaan snijden. Omdat de moederrollen heel slap gewikkeld waren wilden ze nogal veel zijwaarts uitlopen. En dat moest je met de hand een wieltje draaien om die moederrollen in het juiste spoor te houden. Daardoor gingen de werknemers regelmatig de ziektewet in met polsblessures.  Binnen een half jaar had ik ze omgepraat dat dat automatisch moest gaan door middel van een automatische zijbesturing.  Dat scheelde al veel ziektewet dagen onder de werknemers.  En hierdoor kon er ook sneller gedraaid worden.  Ik had er ook een snelheidsregelaar op laten monteren.  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Blend
Oud Moderator
Het weer is heerlijk  En de bowling voor sommige  |
|
nietmeer
|
FrankB: Ik wel! Eindelijk eens een paar gezichten bij de mensen die je toch `regelmatig` "spreekt". |
|
FrankB Oudgediende
|
@Grouse: als jewil weten hoe ik eruit zie, op mijn blogs staan foto's  niet te missen, wss..  ben je al erg gestressed voor "je 1e keer"? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
FrankB: Ik kan niet op jouw blog kijken.  En gestressed? Nou nee. Ik heb de vorige uitslagen eens bekeken en dat moet toch wel verbeterd kunnen worden  Laters Kokkie   |
|