|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@laaitje doe maar jochie  lekker geslapen? *geeft laaitje een bak koffie* |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ja best goed geslapen, eindelijk  straks met Diaz naar zwemles  Hoe is het daar ?  |
|
nietmeer
|
Moge...heb gewoon al een halve dag erop zitten  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: dan kan je niet zeggen dat je niks aan je dag hebt gehad  morgu   |
|
Wolfje Oudgediende
|
Als het weekeind is gaat het prima met me  vanmiddag is in de buurt middeleeuws gedoe daar wil ik eigenlijk heel graag heen  en morgen gaan we ook wat doen van masterpiece werk (geen idee wat)  en daar ken ik ook niemand van  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Heb gewoon de boodschappen al binnen, de kattenbak gedaan, hele huis gestofzuigd en de toiletten gedaan  Logeerbed ligt ook klaar en opgemaakt. Dat is wel zo, maar de wekker ging gewoon echt te vroeg vandaag  *##^$^$% voetbal  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Wolfje: je gaat dus een leuk weekend tegemoed  wij gaan zo naar zwemles, dan boodschapjes halen en vanmiddag naar een verjaardag waar we ook blijven eten  Morgen is het opruim en schoonmaak dag  oh ja, en we moeten nog naar mijn ouders morgen  ach lessie, de dag duurt nog zo lang, je kan nog veel meer doen  |
|
nietmeer
|
@ladekast: vanmiddag naar het Omniversum, dus dan geen tijd  |
|
Wolfje Oudgediende
|
Ondanks dat ik niet weet wat we morgen gaan doen, en alleen weet dat het buiten is. hebben we wel heel goed weer 23 gr!  ik denk dat ik vanmiddag vrijwilligerswerk ga doen en met het meisje naar de middeleeuwen ga kijken  vindt ze ook wel leuk  denk ik laaitje jij hebt ook leuke dingen om te gaan doen  Maare op zondag poetsen?? |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: ah vandaar @Wolfje: yup, zou niet weten wanneer ik het dan moet doen als je 65 uur in de week werkt  Het moet toch gedaan worden vandaag komt daar niet veel van  |
|
Wolfje Oudgediende
|
Less ik wil zo'n want in mijn villa rondom film kijken geweldig! Het moet wel een witt villa zijn trouwens  laaitje ooooo zooooo *schud nog een bakske koffie in voor less en laaitje*  |
|
nietmeer
|
@Wolfje: in het luchtvaart museum hebben ze een 360 graden scherm...echt overal om je heen scherm  Scherm begint 2 meter van de grond. Lekker een bakkie  |
|
Wolfje Oudgediende
|
@less oooooo dan wil ik liever die! dat masterpiece maar goed gaat werken dan mag hij het wel betalen! Ooo nee dat krijg ik misschien wel als huwelijkscadeau!  ben niet vel eisent  |
|
nietmeer
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
~ gaat in stil café zitten, trekt de luiken en ramen open, ruimt koffiekopjes op, wast af, bezemt, zet stoelen op terras recht, zet lunch klaar voor volgende gasten, schrijft het menu op krijtbord en gaat achter het toogje zitten met laptop en maakt huiswerk  ~ Zo vroeg op de zaterdag... huiswerk.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
zooooo ben brandscoon! *schud een lekker friss cola in*  |
|
|
Wolf!!!  ~ wrijft Wolfjes vacht droog ~ Je hebt een statische vacht.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
whahaha dan moet je maar eens naar een rock festival gaan schudden ze vaker met haren  |
|
|
Quote @Wolfje: whahaha dan moet je maar eens naar een rock festival gaan schudden ze vaker met haren  Dat van mij is... best lang.  ~ zet Mozart op en begint onpasselijk met haar te schudden  ~ |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik heb haren tot me middelrug  en ik wil ze eigenlijk nog veel langer |
|
|
Ik heb ze ook zoiets, maar vroeger was het langer.  ~ wast haar met plantengroei  ~ |
|