|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
School is heel gemeen (donderdagen moet ik van 8:15 tot 16:00  ) Quote @Relpa: Maakt niet uit  het is nog steeds leuk om te leven 't Is het waard  |
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
|
|
|
Het ademt weer wat hier  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote: ~ trakteert op limonade  ~ Moeke trakteerde reeds op een 'medicinale 'grog'' dus ik laat de limonade maar efkens staan meis *Thanks anyways*  |
|
Frostbite Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@WortelKwadraat: Nou en? Dan mag ik 't toch ook wel zeggen? @Sophiesticated: Daar heb ik nou nooit last van, ik ga nooit langer dan 8:25 - 15:30 , en op vrijdag hoef ik ingeroosterd pas te beginnen om 9:10 en uit om 11:45  |
|
|
Quote @Relpa: Quote: ~ trakteert op limonade  ~ Moeke trakteerde reeds op een 'medicinale 'grog'' dus ik laat de limonade maar efkens staan meis *Thanks anyways*  Hihi Is't lekker?  Quote @Frostbite: @WortelKwadraat: Nou en? Dan mag ik 't toch ook wel zeggen? @Sophiesticated: Daar heb ik nou nooit last van, ik ga nooit langer dan 8:25 - 15:30 , en op vrijdag hoef ik ingeroosterd pas te beginnen om 9:10 en uit om 11:45   @Monsieur R.: Ik vind het heerlijk je weer een keertje te spreken. Morgen moet ik om 11 uur 's ochtends in Ommen opdagen (vakantie?!  ) dus ik denk dat ik mij es naar bed ga mieteren.  Welterusten van mij en een knuf  (nachtkus?  ) en hopelijk tot heel snel spams  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
Frostbite Erelid
|
@Sophiesticated: Night night. Slaap lekker en welterusten, Sov godt, sleep well, god natt enwatnogmeernietwelkan  |
|
Frostbite Erelid
|
En toen was het weer stil  |
|
nietmeer
|
nee hoor, ik ben er nu XD |
|
Frostbite Erelid
|
Gezellig  |
|
nietmeer
|
ja he?*gaat op de bar staan en begint te dansen* |
|
WortelKwadraat Erelid
|
*besteld een smirnoffice-je |
|
nietmeer
|
*valt van de bar af*auw |
|
Frostbite Erelid
|
Gaan we nou alweer dansen? Kunnen we niet rustig een biertje drinken aan de bar met een lekker Liedje?*raapt mamameisje op en zet haar op een kruk* |
|
nietmeer
|
@Frostbite: ik moet nou ff geen drank hebben, heb ik de laatste dagen al te veel gahad. |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Limonade dan? Dat hebben we hier ook  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
 maar ik moet wel ff drank hebben heb k zin in. |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
@WortelKwadraat:  mamameisje: Alweer chocolade?!?!? Dit is één of ander kwaadaardig plan! *eet chocolade op* Maar ik weet nog niet precies wat! |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Frostbite: nee hoor geen gemeen plan, je gaat r alleen dood van XD |
|
Frostbite Erelid
|
@WortelKwadraat: Zo blijf je leven!  mamameisje: Oooh, dan is het goed  *eet meer chocolade* |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
@Frostbite: ik neem ook nog een sjekkie erbij jij? of rook je niet?  |
|