|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.743 OTindex: 97.361
|
Er komen erg veel jongeren, dus dat wordt zeker een succes voor jou! Maar ik geloof dat ik nu ga afhaken, kijken of het wil lukken. |
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
ok is goed, slaap lekker dan. Die van Boskoop was trouwens leuk die kon k nog niet  . |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.743 OTindex: 97.361
|
Met dank aan Seth Gaaikema! Ik zie een bode graven aan de oever van de Rijn Ik zie een bode graven aan de oever van de Rijn En een boer die naar z'n zwijn dregt Een boer die naar z'n zwijn dregt Ze kwam in de Rijn terecht, ze zal d'r nog wel zijn
En ik zie een hinde lopen daar bij de rivier Ik zie een mooie hinde lopen daar bij de rivier 't Scheelde weinig of ik had 'm 't Scheelde weinig of ik had 'm Ik denk dat ik een bos koop Een bos koop voor het dier
Waar moet ik m'n ei bergen, vroeg de kip gedwee Waar moet ik m'n ei bergen, 'k zit er nou maar mee Ach, kan m'n ei bij u t'recht Ach, Kan m'n ei bij u t'recht Of moet ik zoals u zegt Mijn ei bergen aan zee
Zeg, dacht je dat het Els speet van d'r geverfde haar Zeg, dacht je dat het Els speet van d'r geverfde haar Rood was ze, en bruin is ze Rood was ze, en bruin is ze En ze wil d'r haar niet wassen Want Els vindt wassen naar
Haar vader doet in petten en dat doet-ie lang niet gek Alleen haar vader's petten hebben een gebrek Ze krimpen aan de IJssel Ze krimpen aan de IJssel Ze krimpen aan de IJssel Of, of ze krimpen aan de Lek
Omdat ik niet kan schaken en nog veel rotter dam Omdat ik niet kan schaken en nog veel rotter dam Ziet u mij niet als dammer maar geloof ik meer als zwammer En daarom vindt u het jammer dat ik als zwammer dam
Ik ben een zwammer nog, ik ben een zwammer nog Toch deel ik u mede Alles wat ik hier hier zo zwam, dat zwam ik onder Nee, ik ben doopsgezind, ik zweer niet Zweer ik onder Epe
Welterusten!!!! |
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Die is echt geniaal zeg |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
LessienElensar: mogge trek maar een jas aan het is nog koud buiten   |
|
nietmeer
|
môgge allemaal |
|
nietmeer
|
sorry hij is traag nog, nog geen koffie op |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 800 OTindex: 22.720
|
Goedenmorgen Iedereen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
goeiemorgen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
mwa, moet nog wakekr worden.. zit nu @scouting |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik hoef alleen de garnalen nog te bereiden voor deze week.  Dat doe ik vanmiddag wel, nu een beetje koffie drinken en aan de andere recepten werken of alles goed staat.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dankzij allerlei belastingen betaal ik nu 90,385 eurocent per kubieke meter water.  En daarbij zit het vastrecht nog niet bij inbegrepen.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Sjatter, heb per ongeluk aan het dubbelposten geweest.  Kan je ze bij elkaar zetten?   Heb je een sticker op je brievenbus zitten, geen ongeadresseerde reclame. En wat tref ik in mijn bus aan....,  Reclamefolders. Grrrrrrrrrr |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@WMR-kok: Voor deze keer laat ik het gewoon staan oke  (Ik ben lui)  |
|
WMR-kok
Oudgediende
sjatter:  Luiwammes, weekend aan het houden?  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: 91 cent voor 1000 liter water? Jezus dat is veel  /sarcasme |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
|
|
debestenaar Senior lid
 WMRindex: 655 OTindex: 353
|
hallo iedereen, ff een snel vraagje. mijn wrm index heeft net 500 gehaald  alleen ik kan nog geen avatar aanmaken. hij geeft nog steeds aan: volgens onze administratie mag jij hier niet komen. help? edit: nou doet ie ut  |
|
Frostbite Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Goedemorgen allemaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Frostbite Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Ik ga vandaag voor m'n ava, nog maar 139 te gaan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Frostbite:  Is gemakkelijk haalbaar.   Ik ga vandaag voor de Gekruide Rode Garnalen.  |
|