|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Of vroeger, toen ik in een printshop werkte... moest een collega een onderhoudsmanual voor een Mercedes kopieren... hebben we sávonds een boekie van een kever gekopiierd, en dat in het opdrachtenbakkie gelegd. de klant kwam de volgende dag t spul ophalen, nou ze snapten er niks van hahahhahahaha  |
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
@sjefke:  die is geniaaaaaaaal XD hoe kom je dr op  nouja, toen k in de garage vakantie werk deed bij een busbedrijf, hebben ze es een keer beide buitenspiegels van me gelede bus afgehaald die toen net de wasplaats uit moest |
|
sjefke Oudgediende
@WortelKwadraat: Da's behoorlijk lastig achteruit rije hahahahahahha  Op een klus in Friesland, groot project, moest ik alle rioleringsbuizen aanleggen.. nou, groter dan 110 mm ga je met mof(rubberen afdichtingsringen) werken, dus heb je een soort vaseline nodig.  Ik had een nieuwe pot vaseline nodig, dus ik besteld bij de uitvoerder. Die wist dat ik de volgende dag jarig was, dus met strik in cadeau verpakking gekregen... zit je daar in de schaftkeet met betonvlechters die een week kwamen werken, en hier is je kadotje Geoff.... aaaaarrrghhhh  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@sjefke: wahahah had die jou effe tuk zeg.  en btw, ik ging niet achter uit, maar gewoon weer vooruit t gebouw uit. (me nek verekken bij de bochten ,dat ding was 18,5 meter lang) en weer naar binnen en roep : EEY , jullie zijn me 2 spiegels schuldig. moest k eerst 6 bakkies koffie trakteren wahaha. Hebben ze me nog een keer geflikt met een 25 meter exemplaar waha. was wel een leuke tijd daar.   |
|
sjefke Oudgediende
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
@sjefke: haha oke, dan.thnx^^ en dan te bedenken dak toen pas 16/17 was  |
|
sjefke Oudgediende
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
@sjefke: ^^thnx  , khad daarvoor ook al een geschiedenis met werken met kranen, tractoren en nog wat landbouwvoertuigen  . En in die garage werd altijd wel wat uitgehaald hoor, ook as je bevoorbeeldheel langzaam aan kwam rijden achter een groep monteurs die stonden te roken en dan vol op de claxon as er 1 een sjekkie aan t bouwen was. trok ie em van schrik uit mekaar. In ruil daarvoor kregen wij dan weer een bus met alle zittingen los ofzo |
|
sjefke Oudgediende
Alles met hydrauliek ben ik gek op!!!   Real power...  Ouwe Atlas 1404.... mooi spul, gaat nooit kapot..  offeeehhhh.. grote stukken vis achter iemands wieldoppen stoppen... stinken dat t doet... niet te vinden LOL  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@sjefke: JA met zo’n soort kraan heb k gewerkd idd ^^. en met 1 van Terex ooit bij zo’n bedrijf bij mij in de buurt wahaha das ook eenleuk plan |
|
sjefke Oudgediende
@WortelKwadraat: Terex is de nieuwe naam toch?? heel mooi spul, dubbele giek erop, rotator erbij sorteergrijper, mjom mjom  wacht ff, even een website linken..  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
oke dan, ja dat weet k ff niet, is al een tijd geleden haha  .. Die bussen heb k altijd lol meegehad  |
|
sjefke Oudgediende
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
@sjefke: oke dan zit mooit spul bij zeg  ben ooit es op getild in zo’n soort opschoonbak  was welcool. we moesten een container leeg maken, k moest ff in de container de laatste resten bij mekaar vegen |
|
sjefke Oudgediende
@WortelKwadraat: Als het een goede machinist is, ben ik nooit bang... bij deze man die dit spul levert loop ik gewoon naast de bak met een schep.. nooit aangeraakt niks  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
oke dan ^^, zulke goeies moet je hebben idd Toen k bij die bussen werkte waren de chauffeurs vaak wel verbaast dak zo goed met die dingen kon manouvreren haha. Vooral als k met zo een van 25 meter de hoek om kwam. Die dingen rijden zo goed  . |
|
sjefke Oudgediende
Ik moet een beetje gaan slapen merk ik WK(wereldkampioen!), anders komt er van de plannen voor morgen nix vrees ik.... Was heel gezel en nice to meet you here... spreek je later/morgen kerel!!! |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
sjefke Oudgediende
Nou, nog éé'n biertje dan LOL  Val ik vanzelf om  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
woei *stuiter* |
|
nietmeer
|
Moge  zo m'n bed maar weer in, als Bamboo op weg gaat naar Schiphol. Veel te vroeg voor een zondag  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@LessienElensar: goeiemorgen  wat gaat Bamboeke doen dan? mwa.. ik voel me niet moe..b en nog steeds wakker  |
|
nietmeer
|
Mogge allemaal |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|