|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
FrankB: dat zeg ik  |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
meh.. water danmaar..
*pakt water*
|
|
ladekast Oudgediende
|
is afgesloten, den voogel heb de rekening niet betaald  |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Kalere zeg..
*pakt voogletej zn auto en rijd naar de supermarkt en haald cola op*
ik had nog 5 eurie in mn zak..
hoe zit het met het stroom hier eigelijks.. tsi redelijk donker.. |
|
ladekast Oudgediende
|
Pearlypuck is aan de beurt om op de stroomfiets te zitten maar ja, die leg weer te zonnen of zo  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: luilak  |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: das waar  |
|
nietmeer
|
Godver de godver  kan de ketel niet vullen  slang die je aan de kraan moet aansluiten is geen probleem, maar die aan de ketel moet, die lekt onwijs en er komt niets de ketel in. Normaal vul ik de ketel altijd, voor gebruik, na de zomer, maar nu gaat dat dus niet  En m'n man zit natuurlijk in Kopenhagen  Kan de kachel dus niet aan doen, want hij staat onder de 1 bar  |
|
nietmeer
|
FrankB: Zeg!!! Loop jij te heulen met de vijand??? @ladekast: Eerlijkheid duurt het langst  Lessien: waar gaat het over??  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Lessien: Kun je niet de gaswacht ofzo bellen?  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: dan kan je wel de ketel gebruiken, hij verbruikt alleen wat meer stroom, staat wat langer aan zeg maar... pearlypuck: dat weet ik toch  |
|
nietmeer
|
@ladekast: met zo weinig bar, wil ik 'm niet gebruiken @Kameleon: daar ga ik niet voor bellen hoor  dan maar wat meer laagjes aan  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: het kan geen kwaad  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
LessienElensar: Is dan die slang waarmee je 'm gaat vullen kapot? Dan is het toch gewoon een kwestie van 'n nieuwe kopen  ? |
|
ladekast Oudgediende
|
ik hoef nooit geen slang aan te leggen, ik hoef alleen maar een kraantje open te draaien  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@ladekast: als die slang aangesloten is, heb je kans dat het buiten de verzekering valt.. elke verzekering.. was bij ons zoo |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ladekast: Bij ons thuis moet ie geloof ik ook via zo'n slangetje gevuld worden. Maar daarvoor heb ik een hele handige vader  |
|
nietmeer
|
@ladekast: dan zit de slang bij jou gewoon standaard gekoppeld  @Little Queen: Heb gekeken, maar volgens mij niet, maar ga morgen wel eens kijken naar een nieuwe...wil nu toch 's avonds en 's morgens wel de kachel even aan, is dan best wel fris  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
zoo ik ben terug van weggeweest  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
LessienElensar: Kan ik mij inderdaad voorstellen  En zolang je zelf begrijpt wat er moet gebeuren is het zonde om er een mannetje voor te laten komen  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: die paar daagjes iets minder water erin kan geen kwaad wijffie... en de slang bij mij is er niet, dat is een vaste waterleding geworden  |
|