|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.720
|
Quote ikke98: @Zuwe: hoezo? Omdat ik bijna niet op Voogelvlucht ben en jullie een goedennacht wil toewensen, heel simple dus  |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Ik ben (a net 13 jaar oud en (b geheelonthoudster.  (c ik ben krankzinnig  Mag je het daaraan gaat wijten  |
|
ikke98 Erelid
 WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
FrankB: ik ben bang dat je gelijk heb  |
|
nietmeer
|
@Sophiesticated: ohh okay, ik ben maar een jaar ouder hoor en ik heb ook al wel eens veel te veel gedronken  |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
|
Quote mamameisje: @Sophiesticated: ohh okay, ik ben maar een jaar ouder hoor en ik heb ook al wel eens veel te veel gedronken   Da's knap  Ik haat alcohol en ik ga het nooit drinken en wil het nooit drinken  |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
|
Het stinkt en het beschadigt van alles & nog wat, bleeeeh! Hoe krijg je'n 'et voor elkaar?  |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
|
Oh... oké.  ~drinkt water, mjummm  ~ |
|
nietmeer
|
|
|
|
 Uitleg ajb? Ongetwijfeld  Ik ook  Sterker nog, ik ben verslaafd aan de Franse Revolutie en roep om de haverklap "Vive la Révolution!"  |
|
ikke98 Erelid
|
bah  water doe dan liever wat anders  |
|
nietmeer
|
|
|
|
Quote ikke98: bah  water doe dan liever wat anders  Vruchtensapje? Ik ben een heeel heeel vaag persoon  In de trant van geschiedenisverslaving, filosofisch, ik eet boeken, hou verschrikkelijk veel van tekenen en kunstgeschiedenis, ik ben zowel heel religieus als ontzettend onserieus (clownig) en ik ben allemaal extremen die niet voor mijn leeftijd zijn en iedereen van mijn leeftijd wil uitgaan en drinken en drugs maar ik totaal niet en en en ik ben gewoon heel vreemd.  |
|
nietmeer
|
|
|
ikke98 Erelid
|
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Sophiesticated: jouw mening over alcohol.. goed bezig  zo was ik ook op jouw leeftijd  en zo ben ik nog steeds  |
|
|
Eng hè.  |
|
nietmeer
|
FrankB: ohh leuk, ik ben dus al lekker de fout ingegaan XD |
|
|
Quote FrankB: @Sophiesticated: jouw mening over alcohol.. goed bezig  zo was ik ook op jouw leeftijd  en zo ben ik nog steeds  Zal ik je een impressie van de politieke situatie en alle belastingen in revolutionair Frankrijk geven?  Quote mamameisje: FrankB: ohh leuk, ik ben dus al lekker de fout ingegaan XD Je kunt nog stoppen  |
|
nietmeer
|
|
|
|
Je zult jezelf later zo dankbaar zijn. Drink maar eens een glaasje siroop, zoek een non-alcoholisch compleet verantwoord drankje wat je lekker vindt en waar je lekker van kunt snoepen. Ik vind bijvoorbeeld de tropische aanmaaklimonade van de C1000 heel lekker. Dat is een traktatie voor mij  |
|