|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
oke dan. Siberie  das een eind weg. ok tsja dat schiet ook niet op dan. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik snap de jeugd niet meer, wil je ze een goede opleiding geven en wat doen ze als dank?....  Een andere vader opzoeken.  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
tja das niet leuk idd. mja toen ik een opleiding wilde gaan doen paar jaar terug wilde t niet echt gaan lukken. jaar mee bezig geweest en gaan werken. Nu sinds een paar weken werkloos. druk met allerlei sollicitaties , en ik hoor maar niks. Alleen van de politie had k gister meteen de volgende dag al bericht dat ie in behandeling genomen zou worden. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMR-families GTST is er niets bij.  Tegenwoordig stellen ze steeds meer eisen aan een sollicitant.  En door de toevloed van buitenlandse werknemers die goedkoop willen werken blijft er weinig over. De Nederlanders kunnen met het wettelijk minimum bijna niet meer rondkomen, dus banen worden dan ingepikt.  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@WMR-kok: ok haha  . Ja idd. Oostblok.....  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik denk dat het over een jaar of 10 een stuk beter zal gaan wanneer de salarissen in het buitenland omhoog gegaan zijn naar de Nederlandse tarieven. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@WortelKwadraat: We hebben dan waarschijnlijk ook de pech dat een hoop bedrijven naar het buitenland verhuist zijn.  Zoals China. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@WMR-kok: ja ook dat nog eens idd. En als je af en toe de berichten hoort over dat soort landen als China...bevalt me niks  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@WortelKwadraat: Bij Supertape werd ook een hoop ingekocht uit China, bijvoorbeeld de rubber. Was een stuk goedkoper dan elders. Maar stinken die rotzooi!  Leek net op varkensstront die lucht.  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@WMR-kok: schiet ook niet op dus Nou zal k bij de politie waarschijnlijk wel wat meer kans maken aangezien je daarvoor toch goed nederlands in woord en geschrift moet kennen.En dat lukt(veel) oostblokkers en dergelijke toch niet echt naar mijn idee. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dan heb je toch eerst een opleiding? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@WMR-kok: Nouja, ik heb gesolliciteerd voor de functie van medewerker receptie&publieksopvang, dus aangiftes enzo opnemen. Wel moet ik mn BOA gaan halen dan  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
@WMR-kok: okehaha  ,maar ik denk dat ik toch bijna me mandje inga. nog ff 1 sjekkie dan |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Voor mij duurt het ook niet lang meer, moet vanmiddag boodschappen gaan halen voor het weekend.  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@WMR-kok: oke dan haha  , sja s ook belangrijk natuurlijk  . Over soep gesproken, k weet nog wel de groentesoep die mn oma altijd maakt.Heerlijke soep is dat.Binnekort maar es zelf ff zo’n soepie brouwen  K krijg spontaan enorm trek in zo’n flink bord lekkere groentensoep  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Recepten zijn altijd welkom.  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@WMR-kok: ik zal t zeker laten weten ask em heb  . heb echt zin in weer es zo‘n lekker soepje  dr zitten ook stukjes wortel in  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het volgende recept wordt Kalfskarbonades op Creoolse wijze.  |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@WMR-kok: oke  . hey maark ga nu echt mn bedje in, anders krijg k geen kegel om straks haha  .Slaapse lekkers alvast.Spreek je morgen denk ik wel weer   |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|