|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Huh? Maar we konden toch gewoon door dezelfde deur weer naar buiten, als waar we eerst ook door naar binnen kwamen? |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Blend: we mochten wel door de voordeur weer naar buiten maar met een omweg dit keer @Stefsel: van mij mag je  maar ik denk dat je er weinig vindt die zo lekker betaalbaar zijn en waar het eten redelijk goed is  ja of je moet naar MC o.i.d. gaan  hoewel het eten daar natuurlijk lang niet zo goed is  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ja maar via een andere weg  we moesten persé achterlangs  en ze ging elke cola apart opschrijven  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ja het eten was opzich prima, maar hoe het tot stand komt is een beetje raar  |
|
Delenn
Oudgediende
ach, ik vond het wel grappig en het eten was inderdaad prima, dus ik heb er geen problemen mee er nog eens te eten  |
|
Blend
Oud Moderator
En we hebben weer stof om over te praten  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ja, het eten is er zeker wel lekker voor een goede prijs! @Delenn:  ik snapte echt niks van haar opschrijfsysteem  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Blend: tjah de bediening was inderdaad niet echt geweldig dit keer  maar om een restaurant af te schrijven op de bediening die 1 keer wat slechter was (de vorige keren dat we daar zaten was het gewoon goed) vindt ik wat zonde  bedoel het eten is goed en je betaald er niet te veel voor @Stefsel: die vrouw is gewoon de oorzaak van alle chaos die was er de vorige keren niet bij  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@DFCPhoenix: Ja ik denk dat dat het was  Normaal neemt die ene man de bestelling op en volgens mij kan die het gewoon allemaal onthouden zonder een warrig briefje te maken ;P |
|
Blend
Oud Moderator
Maar pizza is vaak wel goed  En niet te vergeten, de muziek, die was ook uitmuntend |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja, erg goede muziek!  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Blend: haha die muziek staat altijd op  vorige keer gingen @Broertje en volgens mij VanillaMuffin en @LuckyLuke er echt geweldig mee om  gezien ze allemaal wel muziekaal zijn  maar ja  laten we de volgende bowling gewoon nog een keer daar eten en als t dan weer zo'n zooitje is dan gaan we opzoek naar een ander betaalbaar restaurant  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Lijkt me prima! |
|
Delenn
Oudgediende
inderdaad die muziek  en ik ben het eens met DFC, het lag aan die vrouw en die was er de vorige keer niet @Blend; ja zeg, het zou wat zijn dat we geen gespreksstof meer hadden  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Je merkte het ook die vrouw nam alles op maar we kregen maar de helft toen we dat aan die kerel vertelde regelde hij het gewoon gelijk   |
|
Delenn
Oudgediende
en de rekening klopte ook nog  had ik niet verwacht  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: idd ik dacht echt o god daar gaan we echt problemen mee krijgen  |
|
Blend
Oud Moderator
@Delenn: nou volgens mij is de gespreksstof op nu  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nieuw gespreksstof dan maar opgooien? Wat zou je doen als je niet de baan had die je nu hebt? |
|
Blend
Oud Moderator
@DreamerTje: andere zoeken?  Je moet altijd weten of je ergens anders aan de slag kan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
Dus dan ga je niet reizen of zo? |
|
Blend
Oud Moderator
@DreamerTje: Als ik het geld had wel  maar dat heb ik niet, dus eerst maar eens sparen dan @WMR-kok: Welkom weer  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik heb trouwens echt overal spierpijn  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|