|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
@mamameisje: zozo |
|
nietmeer
|
@ikke98: |
|
nietmeer
|
Do not follow |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Verliefd op wie? |
|
nietmeer
|
dat wil je wel weten he |
|
nietmeer
|
Met alle respect... Maar... OMG, cultuur gaat naar de kloten |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@DreamerTje: dat "heb" komt door de lokale taaltjes ik zeg het ook vaak zo |
|
ladekast Oudgediende
|
OPA Zot, lees mijn blogje nog even, ze vragen je wat |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
OMG. Ik heb echt het meest verschrikkelijke huisgenootje ooit :/ Wat 'n $@#$@$-wijf. Bleh |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@DreamerTje: heeft ze weer geen broek aan en laat ze weer natte scheten ? ... |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@DreamerTje: geef eens een foto, dan weet ik wie ik moet ontwijken. |
|
DreamerTje Oudgediende
Nee. Ze is echt zó chagrijnig. Altijd! Ze heeft een eigen keukentje, maar de wasmachine voor het hele huis staat daar ook. In de twee jaar dat ik hier woonde was het nooit een probleem dat mijn wasmand bij de wasmachine stond. Je kon dan gewoon normaal koken enz. Maar zij wil ineens dat de wasmand niet meer bij de wasmachine staat en anders haalt ze hem daar weg en zet hem ergens anders neer. Begrijp ik wel hoor, maar dan nog En laatst. Toen was de broer van een ander huisgenootje hier en zij wilde ineens weten wie hij was en blabla. Ze woonde hier namelijk en dat moest hij dus maar aan haar gaan verantwoorden WTF?! En als je hoi tegen haar zegt, kijkt ze je heel chagrijnig aan en zegt ze niks terug. En als ze iets zegt, dan krijg je een chagrijnig antwoord terug. Biatch. Ik mag haar echt niet. Ze doet echt alsof het hele huis van haar is |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Oja! En we hebben een dakterras en die staat helemaal vol troep van haar. Wordt eens tijd dat ze die opruimt.. |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
mamameisje: Nee, ik zie haar niet zoveel Dus dan wordt het aanspreken ook al wat lastiger.. |
|
pfft Erelid
|
@DreamerTje: Lol, moest ze niet hospiteren dan? Had je haar ook kunnen wijgeren. Daarnaast is het wel haar keukentje, maar de rest is natuurlijk gestoord gedrag. Sterkte ermee En die ken ik niet. Naam komt me wel vaag bekend voor, maar goed. Zal wel iemand anders zijn |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
nietmeer
|
ik ga ff naar de markt met mijn moeder en oma byebye |
|
DreamerTje Oudgediende
@pfft: Nee, ze is voorgedragen en er werd gezegd dat ze wel 'n leuk meisje was. Nou, mooi niet dus! |
|
pfft Erelid
|
mamameisje: Veel plezier. Tot later |
|
pfft Erelid
|
|
|
nietmeer