|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Davh11: Dat is jammer voor ze dan. Er staat ook genoeg op internet dat niet vriendelijk is naar blanken in het algemeen. Geef gewoon eens ruimte voor iedereen Ga m zo luisteren. Eerst even de wedstrijd af kijken. @DreamerTje: Waarom niet? Is lekker spul vind ik. Beste van NL Maar ja, wel veel energie, wat er in zit ja Is dat big dana's te eten dan? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Misschien loop ik zo wel even langs de videotheek voor een zak chips ofzo Moet ik me wel eerst aankleden, want ik zit in m'n pyjama @pfft: De Big Dana's lijkt heel erg op de Hasret en de Ozan. Het is eigenlijk een zelfde soort zaak, alleen dan met verse groente =) |
|
nietmeer
|
Aw... Ik ben Tim zijn pyromaantje :3 |
|
pfft Erelid
|
@DreamerTje: Hasret heeft ook verse groente Ozan is pauper. En chips vind ik ook zo saai. Maar ja. wel chiller voor achter de computer. Mja, succes met aankleden Alev: Wat doen jullie voor een vieze spelletjes Yay. Barca gewonnen. Real 1 - 3 Barca. Nice Had nog wel wat hoger kunnen zijn bij Barca. En real had net nog een rascist op het veld staan wss. Bijna knokken Apart volk. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Is dit een cafe? Kan ik hier dan ook een drankje krijgen? *vraagt aan bar man; 'een tequilla sunrise aub'* |
|
pfft Erelid
|
|
|
Supermeid01 Erelid
@pfft Laten we nou net doen of dit een bar op een camping in frankrijk is. Daar konden ze dat namelijk toch niet zien. |
|
nietmeer
|
Vieze spelletje? Me is in Den Haag, he in Den Bosch... Tim had een EHBO Cursus en een brandcursus. Hij mocht gaan blussen, en hij weet dat ik nu jaloers ben Hij zei: "Ik dacht meteen aan mijn pyromaantje " Ik ben zijn pyromaantje Wacht... Wat dacht jij? |
|
Supermeid01 Erelid
Alev goedenavond! (hug) |
|
nietmeer
|
|
|
pfft Erelid
|
@Supermeid01: Oke. *geeft wat rommel * Ik heb trouwens geen idee wat er in een sunrise gaat. ff kijken Tequila sunrise 2 delen tequila 4 delen vruchtensap 1 deel grenadine ijsblokjes eventueel citroensap Oke. nog geen 2/9e deel alcohol. Delen door 3. 7 procent alcohol ongeveer. NIet veel |
|
nietmeer
|
The dream is alive. With the moon and the hills every night. Freedom has a meaning to me. You can't tame me, howl and breath. |
|
pfft Erelid
|
Alev: Alles wat niet te temmen is, moet achter slot en grendel |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Good morning everybody. |
|
pfft Erelid
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Maaaa, is het eten al klaar? Nog niet kind, moeder is even bezig! |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Ja. Kon ze nog niet oogsten. LOL xD |
|
WMR-kok Oudgediende
@pfft: Ze was bezig met zaaien. |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Gaat nog lang duren dan. Ben jij al wel verder? Al gegeten vandaag? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Het filmpje ernaast is nog erger |
|
pfft Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@pfft: http://www.dumpert.nl/mediabase/1862841/42c9f5cc/sexy_dansen..._fail.html OMG |
|
pfft Erelid
|
Alev: Duuuuuuuuude No way Echt idioot. Zeker met de moeder en dan de hond. Wtf. Wat een idioot. xD |
|
WMR-kok Oudgediende
@pfft: Afgelopen middag heerlijk gegeten. Ben om 16:00 uur naar bed gegaan. Ik ben nu vanaf 00:00 uur uit bed. |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Mooi zo Waarom zo'n raar ritme? |
|