|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik heb ook hongertrek |
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
Quote @Delenn: ik heb ook hongertrek is dat net zoiets als startrek?? |
|
Nostalgie Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 456
|
haha eet vanavond weer pizza denk Studentenleven is niet goed voor je cholesterol |
|
nietmeer
|
p-i-z-z-a *water loopt in de mond* |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Nostalgie: goed idee, daar heb ik er ook nog 1tje van in de vriezer |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@anjarey; ja precies hetzelfde maar dan anders |
|
|
@Boekenworm: mwah.. paar weken geleden at ik 5x pizza in 2 weken, daartussendoor nog smerige snackbar en chinees (wel lekker )Dus was wel weer blij toen ik weer thuis een prakkie kreeg |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote @anjarey: Quote @Delenn: ik heb ook hongertrek is dat net zoiets als startrek?? It is a 5 year mission, deep in the space of the unknown kitchens travels a lonely cook in surch for recipes. |
|
nietmeer
|
|
|
|
Bookwurm, geluksvogel ipv. bookwurm zou je moeten heten |
|
nietmeer
|
hoezo dat dan? mn oma is aan het koken *snifsnif**mn maag rammeld* |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
het verschilt wel veel zeg uit het VK.nl : Quote: Vier doden en 75 gewonden bij bloedige aanslag Luik |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@ladekast: Maakt het nog spannender als het is. Laadt pistool door Straks komen ze ook bij mij langs |
|
ladekast Oudgediende
|
@pfft: best heftig stukje man : Quote: De procureur in Luik meldt dat er zeker 75 gewonden zijn. De overleden dader, een zekere Nordine Amrani volgens diverse media, zou neergeschoten zijn door de politie. Daarnaast kwam een 15-jarige persoon om het leven. Een 17-jarige jongen en een 75-jarige vrouw stierven enige tijd later in het ziekenhuis.
Nordine Amrani is geen onbekende van de politie. De 29-jarige man is al veroordeeld geweest tot een celstraf van 58 maanden. Er waren tientallen wapens bij hem ontdekt, naast 2.800 cannabisplanten.
Amrani zou, volgens ooggetuigen, granaten hebben gegooid en schoten hebben afgevuurd op wachtenden bij een bushalte op de Place Saint-Lambert.
Op het plein, waar dagelijks 1800 bussen aan- en afrijden, wordt een van de grootste kerstmarkten van België gehouden.
|
|
nietmeer
|
wat was de rede dat die Nordine Amrani granaten heeft gegooid en heeft geschoten? |
|
pfft Erelid
|
Tsja, heel ziek. Maar ik vraag me toch nog af waarom he. Die kerel heeft eerst andere mensen voorzien van wapens en drugs, geld verdienen dus. Vervolgens gaat ie als mad man allerlei mensen doodschieten Klinkt eigenlijk een beetje alsof hij dacht dat hij er mee weg zou komen. Bookwurm: Dat zullen we wss nooit weten. |
|
nietmeer
|
jammer |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Misschien dat er nog een brief van de dader gevonden wordt. |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Of iets als het boekwerk van breivik. |
|
WMR-kok Oudgediende
@pfft: Het klinkt eigenlijk meer naar een dramatische zelfmoord. Breivik zou eigenlijk gevierendeeld moeten worden. |
|
pfft Erelid
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@pfft: Omdat hij weet dat hij dit nooit zou kunnen overleven. |
|
pfft Erelid