|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Cursus opvoeding |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@Kameleon ah, net op tijd. we gingen net beginnen |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Davh11: Ik pas, denk ik. |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Davh11: Ja hè Rooibosthee voor wie kamille verfoeit Davh11: Ik probeer Dinges te vermanen Alle mannen zijn hetzelfde Je zegt één ding tegen de één, doet de ander precies wat je niet wilt Kam: Help me |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hehe whatsapp is eventjes rustig |
|
|
@Sophiesticated Alle mannen zijn hetzelfde? dan zijn alle vrouwen geïnteresseerd in dezelfde soort man. als er toch maar 1 is |
|
|
Davh11: Ik niet. Ik word non |
|
Wolfje Oudgediende
|
sopfie jij wel |
|
|
Ik wel ja. |
|
|
pff, en dat zit achter een computer? hypocriet |
|
Wolfje Oudgediende
|
als je non wordt dan vier je nooit meer jou verjaardag en dan mag je nooit meer winkelen of uitgaan |
|
|
Davh11: Een non (in spé) hoeft niet offline. Quote @Wolfje: als je non wordt dan vier je nooit meer jou verjaardag en dan mag je nooit meer winkelen of uitgaan Ik vind mijn verjaardag sowieso al saai, ik vind winkelen veel slepen en doe het haast nooit en ik ga nooit uit en zal het ook niet doen Ik ga niets missen |
|
Wolfje Oudgediende
|
Quote @Sophiesticated: Davh11: Een non (in spé) hoeft niet offline. Quote @Wolfje: als je non wordt dan vier je nooit meer jou verjaardag en dan mag je nooit meer winkelen of uitgaan Ik vind mijn verjaardag sowieso al saai, ik vind winkelen veel slepen en doe het haast nooit en ik ga nooit uit en zal het ook niet doen Ik ga niets missen dat zeg je nu straks ben je 16 en je mag uit dan piep je wel anders |
|
|
Oh nee, nooit Bovendien, ik ben niet het klassieke type non in het klassieke type convent. Ik wil mijn eigen convent beginnen zonder verjaarde dogma's |
|
|
@Sophiesticated zorg alleen dat je niet geleid wordt. zoek je eigen waarheid en maak je eigen overtuiging. als er iets is dat je niet aan staat of waarvan je denkt dat er niets van klopt, probeer jezelf dan niet te overtuigen dat het tóch zo is. en alcohol enzo? geloof me, bier is een godszege (haha) |
|
|
Quote Davh11: @Sophiesticated zorg alleen dat je niet geleid wordt. zoek je eigen waarheid en maak je eigen overtuiging. als er iets is dat je niet aan staat of waarvan je denkt dat er niets van klopt, probeer jezelf dan niet te overtuigen dat het tóch zo is. God gaf ons hersenen om na te denken en ik ga ze gebruiken ook Quote Davh11: en alcohol enzo? geloof me, bier is een godszege (haha) Ik ben geheelonthouder |
|
|
je bent dertien, het zou wel heel erg zijn als je nu al was begonnen met drinken. maar inderdaad, blijf denken, blijf vragen stellen, blijf onderzoeken. geloven is in principe fout; dan volg je namelijk. |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
hallo luitjes ik ben er ook weer |
|
|
môgge WortelKwadraat! |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Davh11: moggel |
|
|
nog wat spannends meegemaakt? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Davh11: nee niet zo gek veel. Redelijk rustig dagje, Jij ? |
|
|
zelfde eigenlijk. niet veel spannends gedaan. vond 't eigenlijk wel lekker.
ben nog naar de chiropractor geweest. mja, niet heel spannend. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Davh11: haha oke lekker toch . chiropractor , waarvoor dan ? |
|
|
klein onderdeel onderrug zat vast, straalde uit naar de rest van m'n onderrug. dus dan ga je naar de chiropractor die het vervolgens zo weet te mishandelen dat je erna perfect kunt lopen |
|