|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
nosphoenix komen ze:
Wallachia (moeilijk te vinden, maar toffe muziek!)
Embryo Ancient Taake Christ Agony Be'lakor Insomnium Immortal Hypocrisy Enslaved Ensiferum Ex Deo Einherjer
heb d'r nog meer voor je. zal ze straks even sturen |
|
nietmeer
|
@alev En als het allebei is? wat een liedje met alleen grunts vind ik ook wat minder klinken, betekent ofc niet dat het slecht is Quote Davh11: nosphoenix komen ze:
Wallachia (moeilijk te vinden, maar toffe muziek!)
Embryo Ancient Taake Christ Agony Be'lakor Insomnium Immortal Hypocrisy Enslaved Ensiferum Ex Deo Einherjer
heb d'r nog meer voor je. zal ze straks even sturen dit is wel even genoeg ken de helft niet XD |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Beide mag wel, als je niet gaat overdrijven xD The Smoke is goed, vind ik. |
|
nietmeer
|
alev wat bedoel je met overdrijven? |
|
|
@nos ik ga ze even naar je toe mailen ^^ |
|
nietmeer
|
Ik vind overdrijven als meerendeel van het nummer uit grunt bestaat. Ik houd gewoon niet van grommende mensjes Vrouwen moeten al helemaal niet grunten |
|
nietmeer
|
Alev: grrrrrrrrrrrrrrrrr XD |
|
nietmeer
|
mamameisje: Jij noemt dat grommen? Foei! |
|
nietmeer
|
Alev: hoezo foei??? ik geef alleen het goede voorbeeld XD |
|
nietmeer
|
mamameisje: grrrr is geen grom. ROAWR of RAWRRRR zijn goede grommen. Ik spreek uit ervaring. Ik ben een echte Tijgerin |
|
nietmeer
|
Quote Davh11: nos ik ga ze even naar je toe mailen ^^ thanks XD Quote Alev: Ik vind overdrijven als meerendeel van het nummer uit grunt bestaat. Ik houd gewoon niet van grommende mensjes Vrouwen moeten al helemaal niet grunten tsk dan is dus 3/4de van mijn blog afgekeurd... nou bedankt |
|
nietmeer
|
Alev: in welk opzicht? |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Graag gedaan Smaken verschillen gewoon Gelukkig niet zo enorm |
|
nietmeer
|
mamameisje: Op wat doel jij? Je moet nog tot 12 uur wachten, meiske |
|
|
nosphoenix you've got mail ^^ Arch Enemy heeft een gruntende vrouw.. die is echt heel goed . Probeer Gorgoroth, veel extremer wordt het niet snel xD |
|
nietmeer
|
Quote Davh11: nos ik ga ze even naar je toe mailen ^^ het leuke is ook nog als je op 1 band zoekt krijg je er meerdere te zien als suggesties.. dus dan klik je op een andere waardoor je weer een goed liedje vind deze bijvoorbeeld kwam op die via een link christ agony |
|
nietmeer
|
Alev: XD ik kan niet meer wachten XD |
|
nietmeer
|
Davh11: Ik heb gruntende vrouwen gehoord... Eerste gedachte: "Nee. Gewoon niet." Het was echt zo verschrikkelijk xD Hm... "Nee. Gewoon niet." wordt ook steeds vaker m'n antwoord voor opdrachten... |
|
|
Alev Arch Enemy doet het nog best goed hoor . klik live optreden van Gorgoroth. Dat zijn schapenkoppen, ja |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Davh11: Ik heb gruntende vrouwen gehoord... Eerste gedachte: "Nee. Gewoon niet." Het was echt zo verschrikkelijk xD Hm... "Nee. Gewoon niet." wordt ook steeds vaker m'n antwoord voor opdrachten... Dat kan gewoon niet.. Aso.. Doe je dat ook bij toetsen? |
|
nietmeer
|
nosphoenix: Ik hoop het niet. Ik heb nogal de neiging om dat op te schrijven. |
|
|
Alev waar luister jij zoal naar? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
|
thank you buzz killington @heraux probleem is met die chinezen: zodra je gaat helpen wordt je aangeklaagd door de directe omgeving van die persoon. is vast ook met dat kleine meisje dat is aangereden de drijfveer geweest om vooral niet te helpen. edit: ben blij met mijn snelle typvaardigheden ^^ |
|
nietmeer
|
Be lakor is wel pro |
|