|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@WortelKwadraat: Ik loop stage in het ziekenhuis op de afdeling MDL/Vaatchirurgie en Mammacare |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Quote @Davh11: @Sophiesticated drink je light cola? is ook monsterlijk slecht voor je . Dat drink ik niet omdat ik wéét wat ze daar al niet in pleuren Quote @Little Queen: @Sophiesticated: Op mijn stage zie ik die effecten van roken en drank ook voorbij komen.. zo niet grappig inderdaad en dan ook gewoon door blijven gaan met roken en of drinken he Kan ik zo niet tegen |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Little Queen: ah oke dan. Davh11: ja k wilde het net gaan zeggen haha |
|
|
ruik nog helemaal naar rook... moet ik denk ik ook niet boven een kampvuur gaan hangen ^^ |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
mja ik ben er vandoor mensen es ff kijken of er in utreg nog iets te beleven valt. groetsels |
|
|
veel plezier in Utrecht, tot ziens |
|
nietmeer
|
hallo iedereen!! |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
mogge mensen |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hallo iedereen |
|
Justist Erelid
het is wel stil hier... |
|
Jannick Oudgediende
Zacht uitgedrukt |
|
Justist Erelid
zacht en romig |
|
Jannick Oudgediende
Quote: [OFT] Cafe den Voogelvlucht 105 Reacties: 6662 afbeelding |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
~gilt~ |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik wordt langzamerhand kotsmisselijk door dat gezeik dat je niet mag roken omdat het slecht voor je zou zijn. NOU EN, het is MIJN beslissing en niet dat van anderen.. Quote @Sophiesticated: Quote Davh11: @Sophiesticated drink je light cola? is ook monsterlijk slecht voor je . Dat drink ik niet omdat ik wéét wat ze daar al niet in pleuren Ik weet juist wat ze wel erin pleuren, maar bijna iedereen zit tegen mij te zeggen dat ik dat moet gaan drinken in plaats van gewone Coca Cola. Dus men praat gewoon een grote groep na en kan zelf niet meer nadenken. Stelletje kuddedieren dat ze zijn. |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
@WMR-kok: Ik ben het helemaal met je eens, alleen als je in de horeca werkt vind ik het minder fijn... Ik kan erg slecht tegen rook omdat ik slijm teveel heb. Als iemand naast mij er al 1 opsteekt wordt ik niet goed. Naast wat ze in light produkten gooien is het ook gewoon niet lekker. Met light dingen moet je altijd 2x zoveel nemen voor de zelfde smaak... CocaCola Zero is dan wel weer lekker ^^ |
|
WMR-kok Oudgediende
@Thaiko: Hai Die kunstmatige suiker is zeer slecht voor je gezondheid, het mag dan wel geen calorieën hebben maar het is chemische rotzooi die ergere dingen dan suiker veroorzaakt. In een restaurant rook ik alleen in het rookgedeelte. Maar wat ik belachelijk vind is dat men geen rookhokken wil wegzetten voor het personeel. Die moeten dan maar in de regen en sneeuw gaan staan roken. Hierdoor zal het ziektepercentage flink stijgen. |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
@WMR-kok: Ach gelukkig drink iktoch weinig cola (spride is beter ^^) Ja ik ben het daar helemaal mee eens. In het gat waar ik woon hebben wij 1 restaurant. De eigenaar rookt hier gewoon binnen en niet in het rokershok want anders zit hij daar alleen. Als we daar heen gaan en hij begint te roken ben ik altijd snel weg ^^. Maar je hebt gelijk, ze zouden in alle grotere restaurants gewoon standaard een rookhok moeten doen, okal is het alleen voor het personeel |
|
WMR-kok Oudgediende
Bij Supertape was het ook bezopen met de regels omtrent roken. We hadden een rookhok binnen, en sommige mensen van het kantoor zaten daar urenlang. Hadden ze wel werk meegenomen om dat te kunnen doen. Ik kwam in juli 2008 terug op het werk uit de ziektewet en ze hadden het rookhok afgebroken om er een stelling te kunnen plaatsen. We hebben in de winter buiten moeten staan roken in de kou, sneeuw en regen. Ziektepercentage begon toen aardig te stijgen. En dan durven ze nog te zeggen dat het de schuld van de rokers is dat het ziektepercentage stijgt. Pas in de zomer van 2009 hebben ze een rookhok buiten gemaakt. Nog steeds koud in de winter, maar je zat tenminste droog. |
|
Jannick Oudgediende
Rokers zijn zo debiel om te gaan roken |
|
WMR-kok Oudgediende
@Jannick: Goedenavond Ik ben op mijn 11de gaan roken, toen stond het stoer en dergelijke en werd het zelfs door de regering gepromoot terwijl de regering toen al tientallen jaren wist dat het schadelijk voor de gezondheid is. Pas toen het grote publiek erachter kwam dat het schadelijk is voor de gezondheid is men begonnen met de prijzen te verhogen in rap tempo en waarschuwingen op de verpakking te zetten. |
|
Jannick Oudgediende
Dat bedoel ik, debiel. Wie luistert er nou naar de overheid Ik ga pitten, fijne nacht verder |
|
WMR-kok Oudgediende
@Jannick: Ik toen op die leeftijd. Je denkt toch als kind zijnde dat de overheid gelijk heeft? Welterusten en slaap lekker Jannick. edit 01:47 uur... Ik ga langzaamaan alles klaarzetten voor de maaltijd. |
|
WMR-kok Oudgediende
De vis ligt onder de hete grill. edit: 07:35... Nog maar een kwartiertje. edit: 08:00... Etenstijd. |
|