|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
hey ikke |
|
nietmeer
|
LessienElensar: gelukkig niet, is aan de andere kant van de laars Maar wel heftig daar hoor |
|
nietmeer
|
@pearlypuck: Gelukkig maar sneu voor die mensen |
|
ladekast Oudgediende
|
ze koelen wel lekker af na al die hitte van de zomer |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
LessienElensar: Ah, echt wel, en het is niet de eerste keer dat zoiets in die gebieden gebeurd Mja, Italië is wel tegen sneeuw en zo opgewassen, maar zware regenval in heuvelachtige gebieden is helaas een ramp (aardverschuivingen) Ik zit altijd met vingers gekruisd hier, op mijn bultje @ladekast: zal ik eens een beetje modder door jouw lieftallige strotje duwen?? |
|
nietmeer
|
pearlypuck: kan ik me voorstellen ja...zware regenval en heuvels is niet een goede combinatie |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: zo'n masker hoort toch op je huid ? pearlypuck: dat komt door het kappen van al het groen omdat mensen graag bij een berg willen wonen... we doen het zelf allemaal LessienElensar: i know |
|
nietmeer
|
@ladekast: Nja, ik denk toch dat de Italianen zich beter weren tegen vreemde "weer-fenomenen" dan de Nederlanders Mss zijn de treinen niet zo stipt, maar ze zeuren hier iig niet over bladeren op de rails en 3 cm. sneeuw!! |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: ik zou het niet weten joh, en hoe de treinen rijden maakt me niet uit, ik zit liever in de auto |
|
nietmeer
|
@ladekast: 'kee!?! Maar even iets serieus: wie weet met wie de Stoor zijn mysterieuze minimeet heeft vandaag?? |
|
ladekast Oudgediende
|
ik heb geen idee ik ga koffie maken |
|
nietmeer
|
@ladekast: Doe mij er ook maar 1tje, met zonder niks |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: goed geregeld, ik drink ook zwart |
|
nietmeer
|
@ladekast: *slurp, slurp* Lekker bakkie hoor, scheetje!! |
|
ladekast Oudgediende
|
een knopje indrukken kan ik goed hoor |
|
nietmeer
|
@ladekast: hè, gelukkig maar, daar vallen vrouwtjes namelijk op!! |
|
nietmeer
|
Ik MOET hier DP-en, want ik bedoel dus: op mannen die iets huishoudelijks kunnen Shit, dat hoefde helemaal niet... kan niet eens meer multi tasken |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: is dat zo ? dan moeten ze ook een keer blijven plakken hoor |
|
nietmeer
|
@ladekast: Ja hoor, mannen met twee rechterhanden worden zeer gewaardeerd! Als ze er dan ook nog eens uitzien als George Clooney, is het kat in 't bakkie |
|
ladekast Oudgediende
|
dan ben ik kansloos |
|
nietmeer
|
@ladekast: Nou jah, soort van George Clooney dan... Sjors Kloonie bijvoorbeeld!! |
|
ladekast Oudgediende
|
er is hoop |
|
nietmeer
|
Jabbedabbedoelik!! Het gaar om het innerlijk, de rest is maar bijzaak, als hij maar lief is, zorgzaam, blablabla |
|
ladekast Oudgediende
|
er is weer een beetje meer hoop |
|