|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
En slenterend sleur ik de spullen de deur door Gedwee loop ik achter jou aan Jij hebt er zin in, ik zal het nooit zeggen Maar heb eigenlijk geen zin om te gaan
Want als ik weg ben dan mis ik de straten Vanaf de Toren tot aan Westerhaven Ik mis de grachten, de mensen Stadjers, studenten Het allermooiste accent Geen Frankrijk, laat staan Kameroen. Doe mij maar het gras, Het gras van het Noorderplantsoen
Het begon allemaal maanden geleden Reisgidsen vol met hotels aan de zee Jij vol verwachting, het kon me niet schelen Gewoon uit beleefdheid keek ik met je mee Met je mee
En ik weet jij mocht kiezen Ja beloofd is beloofd De volgende keer dan telt mijn stem voor twee Dan hoef ik geen plaatjes van zonnige oorden We blijven dan thuis Nee we gaan nergens heen
Want als ik weg ben dan mis ik de straten Vanaf de Toren tot aan Westerhaven Ik mis de grachten, de mensen Stadjers, studenten Het allermooiste accent Geen Frankrijk, laat staan Kameroen. Doe mij maar het gras, Het gras van het Noorderplantsoen
Hoog in het Noorden daar ligt een stad Die altijd de sfeer van een dorp heeft gehad
Oh als ik weg ben dan mis ik de straten Vanaf de Toren tot aan Westerhaven Ik mis de grachten, de mensen Stadjers, studenten Het allermooiste accent
Oh als ik weg ben dan mis ik de straten Vanaf de Toren tot aan Westerhaven Ik mis de grachten, de mensen Stadjers, studenten Het allermooiste accent
Geen Frankrijk, laat staan Kameroen. Doe mij maar het gras, Het gras van het Noorderplantsoen |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
VANAF DE toREN tot aaaan westurrrhavvveennnnn |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
<3 jaa ik ben echt weg nu |
|
nietmeer
|
Het is echt heel lang geleden dat ik dat heb gezongen of gehoord. Het is gewoon te triest voor woorden eigenlijk:'] En dat als Grunner Sjonge. |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
moggel |
|
nietmeer
|
lekker slapen |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Aaaah, ik heb het 1e uur vrij en ik zit al op schooooool. Fail. >__< |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
@Supermeid01: Ik keek vanochtend nog even snel of er iets uitviel, bleek geen les te hebben vandaag |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Over 15 minuutjes werken.. jippie? ik ben te hyperactief xD |
|
nietmeer
|
Sow, school klaar. Ben nu pas wakker. Yaay |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
mogguh |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
zo ik ben afgewerkt |
|
Wolfje Oudgediende
|
zo ik ben afgewerkt |
|
Wolfje Oudgediende
|
zo ik ben afgewerkt |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.070
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
, goeiemiddag wolfke |
|
Wolfje Oudgediende
|
hmm dat zeggen ze hier allemaal thuis afgewerkt en nee ik woon niet op de wallen! maar ik ben eten! |
|
WortelKwadraat Erelid
|
lol, eet smakelijk. |
|
Wolfje Oudgediende
|
zoooo dat was lekker! |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
WMR-kok Oudgediende
Quote @Wolfje: hmm dat zeggen ze hier allemaal thuis afgewerkt en nee ik woon niet op de wallen! maar ik ben eten! Jullie hebben allemaal een liggend beroep? |
|
Wolfje Oudgediende
|
de hele tijd op de rug liggen zie ik ook niet zo zitten he |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|