|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb de satesauspoeder gevonden die ik gisteren nodig had. Heb nu dus een extra verpakking. edit 18:30 uur... Maar het eten staat nu wel te pruttelen. Over 45 minuten is het klaar. Dit gerecht wordt een topper. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
een trouwalbum maken is MOEILIJK |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
~schreeuwt~ |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
*Zet Sopje een bakske thee voor en geeft'r een bitterkoekje toe* @Delenn, wil je't goed doen is't bijna onmogelijk maar als je maar véél platen hebt gemaakt moet er toch wel iets fatsoenlijks uitkomen ? |
|
|
|
|
Relpa Oudgediende
A votre service madam maar vanwaar die schreeuw dan ? *Ofwel (hou je vast) Pourquoy vous'et cryé mon chèr* *Stopt met het mishandelen van de Franse taal* m'n typo's zijn al erg genoeg* |
|
|
|
|
Relpa Oudgediende
Verveling is een hopeloos iets meis niks spannends op stapel komend weekend dan ? |
|
Delenn Oudgediende
@Relpa; goede platen heb ik genoeg maar de details zijn zo lastig, vinden ze een witte achtergrond mooi of is dat te leeg; dat soort dingen |
|
|
Ach, mon chèr, mon p'tit grande, ik vermaak mij in het café toch best? En er is nog slaap om de uren door te komen |
|
Relpa Oudgediende
@Delennmod,.. ze hebben jou toch gevraagd ? *Lijkt me een onvoorwaardelijk blijk van vertrouwen in jouw 'goede smaak' en je maakt JOUW selectie voor't album... de rest kunnen ze uiteraard ook krijgen maar dan moeten ze er zélf maar een album van bouwen toch ? @Sopje, ik zit lekker aan een mix van koffie en wijn (rood) dus die slaap die komt hier vanzelf wel denk ik |
|
Delenn Oudgediende
@Relpa; dat is waar bedankt voor deze bemoedigende woorden |
|
nietmeer
|
Dag meneer |
|
|
@Relpa: Koffie, mon p'tit grand? Alev: |
|
Relpa Oudgediende
Hey Alev @Sopje, is lastig uit te leggen maar ik slaap héél goed op koffie en dan werkt een wijntje erbij als een 'boost' zegmaar idioot ik weet't maar't is niet anders @Delenn, hoop dat Stefsel en jij er ook nog een mooi feest aan gehad hebben de gedenkwaardigheid van die gelegenheden is zóveel belangrijker dan een album dat op z'n best een prominente plek in de boekenkast krijgt ? *Als er plezier was en goede wensen alom dan kan er niks meer stuk meis |
|
|
|
|
Delenn Oudgediende
ik zie dat jij hier nog steeds rondhangt Sophie gezellig hoor |
|
|
@Delenn: ~gaat ondersteboven aan de dakspant bungelen en zwaait naar beneden~ |
|
Delenn Oudgediende
en ik zie ook dat je je nog steeds niet aan de regels houdt Er wordt hier NIET ondersteboven aan dakspanten gebungeld bovensteboven ok, maar ondersteboven is ten STRENGSTE verboden |
|
WMR-kok Oudgediende
*Ketent Sopje vast en hijst haar naar het plafond.* |
|
Relpa Oudgediende
@Delenn, is bij de laatste verhuizing ook het tuigje van Kpuc en Elro meegekomen ? Mooi strak leren tuigje vlak onder de hanenbalken alhier dat met een ketting naar de vloer gevierd kon worden.. *Staart naar boven naar't duister achter de lampen* @Peewee, JA dus |
|
Delenn Oudgediende
ik kan me niet herinneren dat ik dat tuigje in de verhuisdoos heb gestopt, maar ik was dan ook niet bij de laatste verhuizing aanwezig, dus helaas, ik ben niet degene aan wie je die vraag moet stellen Relpa |
|
Delenn Oudgediende
Geachte aanwezigen ik ga douchen en dan op de bank hangen, ik heb gisteren namelijk een 15.5 urige werkdag gehad (exclusief reistijd) en dat vond mijn lichaam toch wel een beetje vermoeiend dus..salut! edit: ik ga er zelfs van dubbelposten zie ik |
|
|
|
|