|
nietmeer
|
@WMR-kok: wow, dan wordt je dus dunner als je dikker wordt. lekker duidelijk |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik weeg me altijd op hetzelfde tijdstip. Ongeveer 1 keer per week net na het bezoek aan het kleine kamertje. |
|
nietmeer
|
Hmmmm ik weeg me 1 keer in de 2 week, en dat alleen als ik bij de dietist ben. |
|
WMR-kok Oudgediende
Als ik me net voor de toiletgang zou wegen, dan kan het een kilo of 3 schelen. Ik kan maar ongeveer 1 keer per week naar het toilet. |
|
nietmeer
|
maar 1 keer?? |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb luie darmen en een verkrampte kringspier. Als ik merk dat ik naar het toilet moet dan moet ik heel snel zijn. Ik merk pas op het laatste moment dat ik naar het toilet moet. |
|
nietmeer
|
Das ook niet leuk, redt je het dan wel altijd? |
|
WMR-kok Oudgediende
Nee. |
|
nietmeer
|
Ohhhh, das nog erger |
|
WMR-kok Oudgediende
Een paar weken terug was het prijs. Ik lag op bed en merkte dat ik naar het toilet beneden moest. Ik kon toen nog net de douche halen. Kon ik daarna alles gaan schoonmaken. Maar liever in de douche, dan op de trap waar tapijt op zit. |
|
nietmeer
|
Haha, daar heb je ook gelijk in. |
|
WMR-kok Oudgediende
Dat was echt kantje boord. Maar ik ben soms in staat om de hele toiletpot vol te drukken. Gelukkig zit er een spoelknop op. Dus tussendoor een paar keer doorspoelen. |
|
nietmeer
|
Een kinderarmpje is er niets bij... |
|
nietmeer
|
Lol, das veel. Hoe komen we hier eigenlijk op??? |
|
WMR-kok Oudgediende
Als ik dat niet zou doen en pas ga doorspoelen nadat ik klaar ben, loopt de pot over. Hai Hamilton En niet gaan klagen dat ik niet zou weten hoe een bevalling aanvoelt, want ik heb daar ook ervaring in. Zelfs met een stuk of 10 verdovingsspuiten erin. Was een bevalling van ruim een uur. |
|
nietmeer
|
Daar kan ik niet eens over klagen, ik ben nog nooit van iets/iemand bevallen |
|
WMR-kok Oudgediende
Was 1 drol van een kilo of 3. De kringspier was toen helemaal verkrampt. Ik heb het toen uitgegild van de pijn. Ik had toen een ergens tussen de 10 en 14 dagen niet naar het toilet gekend, en toen wilde het eruit komen maar ging niet. |
|
nietmeer
|
ai, dat lijkt me idd pijnlijk |
|
WMR-kok Oudgediende
Paar uur op het toilet gezeten en toen door een kennis naar de hulppost gebracht. Toen heeft de dienstdoende huisarts een aantal verdovingsspuiten moeten zetten in de kringspier. Hij had beter ontspanners in kunnen spuiten. |
|
nietmeer
|
Hoeveel uur bedoel je met paar uur? |
|
WMR-kok Oudgediende
Dan had het waarschijnlijk minder pijn gedaan en vlotter gegaan.
Iets van drie uur denk ik. |
|
nietmeer
|
wow, das echt lang. Tja, moet je maar minder eten |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb eerst de huisarts gebeld op de hulppost, maar die wilde niet komen. Toen heb ik moeten bellen naar mijn moeder die vervoer geregeld heeft.
mamameisje: De laatste dagen had ik toen al niet meer kunnen eten. |
|
nietmeer
|
Waarom wou hij niet komen dan??? Vond ie het onzin dan? |
|
WMR-kok Oudgediende
Gelukkig valt het de laatste tijd mee. Het is nog wel steeds ongeveer 1 keer per week, maar het gaat niet zo moeilijk. Heb wel kans dat ik dan nog een aantal keer moet binnen een 4 uur tijd. En dan moet ik echt snel zijn. |
|