|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@pfft: maar je hebt geen leuter, en geen tetten mamameisje: is ie ook |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
FrankB: |
|
nietmeer
|
FrankB: ohh mooi, dan heb ik het toch goed |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
hier staat niks |
|
FrankB Oudgediende
|
@pfft: je leuter is weer aangegroeid gefeliciteerd |
|
WMR-kok Oudgediende
@pfft: Heb je even tijd om met me te gaan wandelen? Ik heb een truffel nodig. |
|
nietmeer
|
ik moet gaan, nog maar 1 uurtje en dan de hele middag bezig met het bouwen van een huis |
|
pfft Erelid
|
FrankB: |
|
Brie Erelid
WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@pfft: Hee, heb je weer je oude naam ? |
|
pfft Erelid
|
mamameisje: Hoe groot bouw jij je huizen? Ik had een keer in een grijs verleden een huis met 4 verdiepingen, een kelder en dan nog een schuin dak. En het was huuuuuuuuge. Niet normaal. Jammer dat ik er geen screens van heb @ Brie: Jep. Leuk he Alleen mijn OT en WMR index zijn verloren gegaan. Dat konden ze ook niet opnieuw fixen, dus, dan mag opnieuw |
|
FrankB Oudgediende
|
waarom die reclame hierboven? Quote: Sexy Clubwear & Partywear Topjes, Rokjes, Jumpsuits, jurkjes Vandaag besteld is morgen geleverd *zucht* die reclames heb ik de hele dag al.. zou het stoppen als ik wat bestel? @pfft: 4 verdiepingen, kelder met 2 verdiepingen, onderste verdieping zwembad , en een plat dak.. |
|
WMR-kok Oudgediende
FrankB: Voogeltje moet de site ook kunnen bekostigen. |
|
pfft Erelid
|
FrankB: Zegt genoeg over wat dat ict bedrijf host. Ik heb een reclame gerelateerd aan de wereld van de technische wetenschappen. Past precies bij mijn opleiding dus Ben daar nu dus ook aan het werk Edit: Dat is ook lekker groot. Wel een zwembad in de kelder? |
|
FrankB Oudgediende
|
@pfft: schat? wij hosten deze website.. en uhm.. ik zit op locatie kolkemate @pfft: ja, onderste verdieping van de kelder |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik zie dus reclame van Nespresso koffie. |
|
Brie Erelid
|
@pfft: Ach. Je bent in ieder geval terug. Dat is waar het om gaat . Ga je nu de volgende keer ook mee bowlen? |
|
FrankB Oudgediende
|
ik moet nu, in de gekochte Quote: Sexy Clubwear & Partywear Topjes, Rokjes, Jumpsuits, jurkjes , op zoek naar klanten met behulp van Google Experts dubieuze combi.. @Brie: kaasje |
|
pfft Erelid
|
@Brie: Ik denk het Maar ja, ze plannen die dingen altijd vreselijk ongelukkig, dus, moet even zien he |
|
Brie Erelid
|
FrankB: Hey Frank ! @pfft: Tell me 'bout it. Ben tot nu toe ook nog maar 1x meegeweest. Maar hoop wel volgende keer ook weer mee te gaan! |
|
pfft Erelid
|
@Brie: Ik ben ook pas een keer geweest hoor Vet awesome, ik heb een productielayout voor een fabriek bedacht. |
|
Brie Erelid
|
@pfft: Goed bezig. Moest je dat voor school doen ofzo? |
|
pfft Erelid
|
@Brie: Zekers Moet nu elke week een opdracht inleveren. Voor nu dus de lay-out en nog wat gelul erom heen. @ FrankB: Ok, die site. Dan past het er toch niet echt bij he. |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik ben in totaal 2x geweest. Maar de eerste keer heb ik de groep gemist en daardoor ook de bowling. Toen heb ik wel een groot gedeelte van de mensen bij café Broers gezien na de bowling. |
|