Een nachtje met |
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote puppy: Ik weet wel iemand  Voor wie?  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Uhmmm... nou... moet ik kiezen??  ... Ik weet namelijk wel meerdere dames waar ik best wel eens een nachtje mee zou willen stoeien;)... EDIT: En dan heb ik het nog niet eens over BN-ers of andere beroemdheden... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Tja, toch kiezen Hoskeu |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Kriebeltje: Quote puppy: Ik weet wel iemand  Voor wie?   |
|
nietmeer
|
Kom op Puppy, wel met de billen bloot he  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, geen binnenpretjes hier  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
binnenpretjes genoeg  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote puppy: binnenpretjes genoeg  Ben ik nou fout om daarbij door te denken?  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Als in tampon met jeukpoeder?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Jive Was dat niet iets met jeukpoeder?    edit: Ik was weer te traag  Maar op deze opmerking zat kriebeltje al de hele tijd te wachten   |
|
|
Quote puppy: binnenpretjes genoeg  tampon met jeukpoeder?? He bah, ik ben veel te traag  Maar zonder dollen. Wie Puppy?? |
|
Kriebeltje Erelid
|
3 zielen, 1 gedacht...  |
|
|
Telepatie |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Blend: Jive Maar op deze opmerking zat kriebeltje al de hele tijd te wachten   Ja, net zoals in de wie-is-dit-quiz  |
|
Jivebunny
oud moderator
Laat maar psycho's!  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Pff, het wordt steeds gekker.
Maareh: antwoord? |
|
Blend
Oud Moderator
Om de mensen nog een beetje nieuwsgierig te maken: Met degene met wie ik wel eens een nachtje wil doorbrengen, heb ik al een nachtje doorgebracht  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Dat is een moeilijke vraag  .. Of kiezen is moeilijk...^^ |
|
Jivebunny
oud moderator
Haha Blend, ik anders ook. Degene met wie ik nog een nachtje wil doorbrengen, is gewoon dezelfde als met wie ik de afgelopen tijden al nachten doorbreng  Nog maar 4,5 dagen en dan mag ik weer een nachtje met haar doorbrengen Wie? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: Tja, toch kiezen Hoskeu Nouja... Dat is netals een kind in een speelgoedwinkel zetten en zeggen dat die 1 dieng mag hebben, watie maar wil... maar datie wel nu moet kiezen...  Ik ben gek op dit weer... rokjes... jurkjes... ik ben gewoon een natuur liefhebber...  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Hoskeu: Ik ben gek op dit weer... rokjes... jurkjes... ik ben gewoon een natuur liefhebber...  Bioloogje dat je ben  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Bioloogje dat je ben  Over een paar jaar een psygoloogje als het volgens plan verloopt... is dat ook goed??  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuPrecies, genieten van wat moeder natuur ons te bieden heeft  Hulde aan het mooie weer  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Haha Blend, ik anders ook. Degene met wie ik nog een nachtje wil doorbrengen, is gewoon dezelfde als met wie ik de afgelopen tijden al nachten doorbreng  Nog maar 4,5 dagen en dan mag ik weer een nachtje met haar doorbrengen Wie? Een zustertje??... gaat Jive docktertje spelen??;)...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuPrecies, genieten van wat moeder natuur ons te bieden heeft  Hulde aan het mooie weer  De wereld ziet er met dat mooie weer ineens een stuk mooier uit Blend...  |
|