Vandaag heb ik aan |
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
hmmmm.... zou dat toch wel verwacht hebben van jou Kriebeltje! |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik zeg ook: niet zo vaak  Alleen als het weer heel goed is  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Kriebeltje: Ik zeg ook: niet zo vaak  Alleen als het weer heel goed is  FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Sorry, geen foto hiervan  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Gitte & Liz Het gaat toch niet op de kleding maar om diegene erin?  Kleding maken niet de man, de man maakt de kleding;) |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend, ja ok dat is waar, maar sommige kleding kan je extra mooi maken.. Vind ik dan..  |
|
nietmeer
|
@Blend: dat mag misschien zo zijn, maar ik vond iedereen er gister in hun T-shirts toch echt een stuk beter uitzien dan in de truien van vandaag |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wat heb ik aan vandaag? Een training(jogging)broek (grijs), fel groene huissokken, een grijze Dunlopsweater, een hempje, en een boxer  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Klopt ik zie ook liever de dames in shirtjes dan in 4 lagen kleding;)
Maar ik ga niet iemand afkeuren omdat die er niet mode bewust bijloopt ofzo. Of omdat ze een truitje aanheeft zonder laag ingesneden decolleté. Of omdat ze geen string wilt dragen.
Ik heb wel zo mijn voorkeuren of dingen die ik graag zie wat meisje 'moeten' dragen, maar als ze dat niet doen ga ik niet minder over ze denken. |
|
nietmeer
|
Een mooie verpakking is leuk, maar als er alleen maar een klein rolletje drop in zit is het ook weer zoiets...
-Vrij naar de Donald Duck van 15-4-2007 |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Zwart shirtje en mn ubercoole blauwe handbalvest met 'brie' op de achterkant. Spijkerbroek, sokken en schoenen. En mn ondergoed ook nog  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Foto?  |
|
Theetje
Oudgediende
@Kriebeltje; hoeveel foto's wil jij wel niet?  wil je je nieuwe huis gaan behangen met wmr leden?   |
|
Nedra Actief lid WMRindex: 66 OTindex: 81
|
spijkerbroek, sokken, schoenen, grijs t-shirt en een groen/roze/wit gestreept vest en ondergoed natuurlijk |
|
Kriebeltje Erelid
|
 Leuk toch? Wat is er mis met een foto?  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Nedra: spijkerbroek, sokken, schoenen, grijs t-shirt en een groen/roze/wit gestreept vest en ondergoed natuurlijk Foto  Jongedame  |
|
Theetje
Oudgediende
zolang je mij maar niet om een foto vraagt  zeker niet op het moment  |
|
Nedra Actief lid WMRindex: 66 OTindex: 81
|
Quote Kriebeltje: Quote Nedra: spijkerbroek, sokken, schoenen, grijs t-shirt en een groen/roze/wit gestreept vest en ondergoed natuurlijk Foto  Jongedame  nog meer foto's? je kunt zo een verzameling beginnen |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Theemonster: zolang je mij maar niet om een foto vraagt  zeker niet op het moment  Foto? Dan wil ik het weten ook  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Wat zou de baby van Maxima vandaag aanhebben? |
|
nietmeer
|
Minstens een rompertje met een verborgen luier. |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Wat zou de baby van Maxima vandaag aanhebben? Dat interesseert me eigenlijk vrij weinig...  Dan niet...  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Gelukkig maar  |
|